Wat denken jullie over.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inet caffees te duur? Via je link zie ik entreegeld van 250 euro...;)

Welke eisen stel je aan je verbinding en wat wil je gaan doen? Internetten, emailen, ftp server, http server, chatten, databases gebruiken via het web etc? Hoeveel data denk je te genereren zowel downstream als upstream?

Geplaatst door caveman
Inet caffees te duur? Via je link zie ik entreegeld van 250 euro...;)

Welke eisen stel je aan je verbinding en wat wil je gaan doen? Internetten, emailen, ftp server, http server, chatten, databases gebruiken via het web etc? Hoeveel data denk je te genereren zowel downstream als upstream?

Het gaat ook om de prijs/kwalitiet verhouding Bovendien betaalt mien pa die 250 euro wel :).

Met die breedband inet verbding wil ik doen wat ik nu ook doe (veel photoshoppen = grote plaatjes downloaden veel downloaden wat online gamen wat ***len over msn forum bezoeken site bezoeken) + dat ik veel films wil downloaden. Een eigen server mag daar niet en dat is een klein probleem aangezien ik die wel nodig heb (denk je dat we dat merken als ik geen bezoekers heb).

E_mailen do ik zowieso.

HOLY MOTHER OF MARIA !
Downstream 440 Kbit/sec.
Upstream 440 Kbit/sec.
Max. limiet dataverkeer downstream
per maand Onbeperkt
Max. limiet dataverkeer upstream
per maand 25 GB
da's ongelofelijk goed !!!
alleen 1 heel zwaar minpuntje:
Eigen server toegestaan NEE
dat is zwaar minder...
maar verder, très excellent in prijs, snelheid, dataverkeer, datalimiet, eigen homepage = wel een beetje krap (10 mb...)
en die eigen server...maar dat valt wel te ontwijken ;)
ik zou't doen :thumb:

Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat ping tijden van een draadloos netwerk, hoger liggen als meeste vaste verbindingen. Waardoor online gamen niet, of nouwelijks werkt.

Groetjes Erik Rothuis

Een hoge ping overleef ik wel. Age of kings loopt hier online prima met een ping van rond de 2000. Het ziet er dus goed uit volgens jullie (vraagteken)

Geen eigen server betekend volgensmij ook dat je niet op edonkey kunt surfen. Ik weet niet of je van plan was films daar ook op te halen..

verder niet duur en een upload van hier tot skyhigh, das ookwel tof!:D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door JPeetje
HOLY MOTHER OF MARIA !

da's ongelofelijk goed !!!
alleen 1 heel zwaar minpuntje:dat is zwaar minder...
maar verder, très excellent in prijs, snelheid, dataverkeer, datalimiet, eigen homepage = wel een beetje krap (10 mb...)
en die eigen server...maar dat valt wel te ontwijken ;)
ik zou't doen :thumb:
Heel goed ????????
heel SLECHT !
Maarja, 25 euro p/mnd :confused:
Chello heeft 1500 Kbit = 180 KB/sec
Jij hebt dan 440 Kbit = zo'n 50 KB/sec

Geplaatst door rene_overtoom

Heel goed ????????
heel SLECHT !
Maarja, 25 euro p/mnd :confused:
Chello heeft 1500 Kbit = 180 KB/sec
Jij hebt dan 440 Kbit = zo'n 50 KB/sec
ho wacht ff...dat las ik verkeerd...Kbit ?!
dan spreken we idd over een heel ander verhaal jah...55 kb upstream ? nou nog steeds niet slecht anders hoor...mijn upstream is 12,5 en downstream is 76,8...dan heb ik liever 55 kb bij 55 kb :D
maar idd, verkeerd gelezen van mij, foutje :o
dan vind ik het maar matig :) vooral met dat server enzo...alleen de upstream is dan keigoed, de rest biedt adsl ook wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan