• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wat doe ik fout met mijn keuzelijst met invoervak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan maar staat ook nog geen code achter de knop Plaatsen.
Wat je kan doen is de gegevens in laten vullen door de gebruiker maar als de gebruiker op Plaatsen klikt, dient er een melding te verschijnen dat bijv. de plantsoort niet is ingevuld.
Als alles is ingevuld kan je bepalen vanaf welke rij de gegevens dienen te worden ingevuld op het werkblad.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Dat kan maar staat ook nog geen code achter de knop Plaatsen.
Wat je kan doen is de gegevens in laten vullen door de gebruiker maar als de gebruiker op Plaatsen klikt, dient er een melding te verschijnen dat bijv. de plantsoort niet is ingevuld.
Als alles is ingevuld kan je bepalen vanaf welke rij de gegevens dienen te worden ingevuld op het werkblad.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Het is tot zo ver gelukt. verder heb ik nog een paar vraagjes via de mail gestuurd

Groeten Jack

Waarom niet via het forum? :(

Omdat diverse functies niet werken bij mij. O.a. de smilies, bijlage toevoegen,
vet, cursief, onderstrepen, enzv
Maar in ieder geval hartelijk dank voor je medewerking.

Groetjes, Jack

Die in de Werkbalk Visual Basic kan je meer aanpassen (via rechtsklik erop in design mode en dan eigenschappen aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan