Wat doe ik fout ====

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
199
Goedenavond,
ik bezit een Pentium IV 3 Ghz computer met 256 Mb geheugen en een 160 Gb harde schijf, daarop is geinstalleerd Win/XP/home, hij werkt als een gazelle, start vliegensvlug op_ 30 seconden , geen enkel probleem.
Bij de instellingen van het beeldscherm (geavanceerd) verschijnen er 11 tabbladen, zodat ik ook het televisie toestel kan aansluiten op mijn computer, bij het tabblad WEERGAVES.

Ik upgrade hem met Win-XP-prof, meer niet, dus geen andere programma´s verder installeren, ...................en dezelfde computer start op als een slak, het eerste gedeelte gaat evenvlug, maar dan blijft hij 120 seconden stil en ratelt dan vlug verder, om de laatste pico´s op de taakbalk te plaatsen, norton systeemworks 2004 heeft eerst een kruis door het pictogram in de taakbalk, maar dit wordt op het einde verwijderd, ... ik kan dan ook pas bv. outlook express opstarten, alles bij elkaar bijna drie minuten.
Bij de instellingen van het beeldscherm ben ik zes tabbladen kwijt, waaronder WEERGAVES, dus mijn TV kan ik bij Win/XP/prof niet installeren.
Wie weet hoe dit komt en hoe kan ik dit veranderen ====
Bij MSCONFIG, daarna OPSTARTEN, zie ik geen bijzonderheden, ik durf daar ook niets te verwijderen, omdat ik dit in het verleden resulteerde in het opnieuw
installeren van windows.

groetjes
Pierre
groetjes
Pierre
 
je had niet moeten upgraden woord altijd sloom van.
weet dat van mensen die dat hier deden.
ik had schoone instal gedaan en dan werk het wel goed.
is niet echt een antwoord op je vraag maar goed.

good luck
 
norton rood kruis

Hallo,


Dat rood kruis heefdt niets met update te maken,mijn windows blijft altijd standaard en ik heb dat kruis ook.
bij mij gebeurde het tijdens het rommellen in extern bureaublad./vnc

ben er nog niet achter wat het is maar dat komt ongetwijfelt,ben al zo ver dat als ik de map temp leeg maak het weer weg is dat kruis het is dus (Bij mij ) een tijdelijke map....................succes er mee


Mart
 
Nog steeds is het neit goed !!!

Schrale,
ja dat weet ik, alleen als ik norton anti virus open, dan staan er twee rode waarschuwingen, nl.
AUTOPROTECT=UIT, ik krijg geen enkele reaktie, wanneer ik hem probeer in te schakelen en
E-MAIL SCANNER=FOUT en die fout krijg ik ook niet weg.
groetjes
Pierre
 
Opnieuw geprobeerd !!!!

Goede morgen,
ik heb het opnieuw geprobeerd, heb via GOHST de home-versie weer teruggeplaatst en norton system works 2004 is oke, norton auto-protect is ingeschakeld en alles is aan.

Bij de instellingen van het beeldscherm heb ik weer 11 tabbladen, zodat ik mijn tv op het weergaves tabblad kan inschakelen.

Ik voer weer een update uit met win-xp-prof en........
maar 5 tabbladen van het beeldscherm, alle ATI tabbladen zijn niet aanwezig, bij software zijn de volgende onderdelen aanwezig :
ATI Software-verwijder programma
ATI Control Panel
ATI Display Driver
dus daarin moet het volgens mij gezocht worden, ik durf ze echter niet te verwijderen, omdat ik niet weet waar ze voor dienen,..............iemand suggesties ???????

Wat NORTON betreft, geen icon in de taakbalk, autoprotect=UIT en E-MAIL scanner=FOUT, dus precies hetzelfde als de vorige keer.
Kan misschien ook aan bovengenoemde ATI software liggen, echter ik ga nu slapen,
welterusten
Pierre
 
Waarom steeds die update van pro over home heen?
Het resultaat is nu wel bekent bij je.
Ik zou of home erop laten of een schone installatie van pro doen.
ATI Software-verwijder programma
ATI Control Panel
ATI Display Driver
Dit hoort allemaal bij je videokaart driver.
Software verwijderen en opnieuw installeren, dan heb je waarschijnlijk je tabbladen weer terug.
Norton zou ik ook kompleet verwijderen en opnieuw installeren.

Volgens mij heeft je hele probleem te maken dat je een upgrade doet van home naar pro.:confused:
 
Alles weer oke !!!!!

Crash, Schrale,
dank jullie voor de reakties, heb win-xp-prof op een schone c-schijf gezet en norton ook, alles loopt nu weer perfect, heb alles weer in orde!!.
Ik heb het niet eerder gedaan, omdat ik moeilijkheden verwachtte met de drivers, ik heb een nieuwe computer gekocht, waarop home was voorgeinstalleerd, de upgrade gaf steeds moeilijkheden, zoals jullie weten, ik heb steeds de fabrieksinstellingen weer geinstalleerd, om problemen in apparaatbeheer te voorkomen, daarin was toen alles in orde.
Nu staan er echter weer drie vraagtekens, dus stuurprogramma's die niet geinstalleerd zijn cq. niet goed zijn , nl:
-ethernet-controller
-multimedia-audio controller
-multimediacontroller
heeft toch weer iets met het geluid te maken, muv. de netwerkkaart, want ik kan minder instellingen maken in mijn:
c-media 3d audio configuration
zal daar proberen nieuwe drivers voor te downloaden.
groetjes
Pierre
 
mooi

zo zie je maar.......alles komt goed en je word steeds wijzer!!

groeten schrale:D :D :D
 
Re: Alles weer oke !!!!!

Geplaatst door pierre27
Nu staan er echter weer drie vraagtekens, dus stuurprogramma's die niet geinstalleerd zijn cq. niet goed zijn , nl:
-ethernet-controller
-multimedia-audio controller
-multimediacontroller
heeft toch weer iets met het geluid te maken, muv. de netwerkkaart, want ik kan minder instellingen maken in mijn:
Zit dit onboard?
Ik zou ook nog ff je moederbord drivers installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan