wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JB'tje

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
hallo,

ik heb een klijn dom siteje bij lycos gemaakt en die wil ik met een passpord beschermen. voor mij geen probleem.
(het een script van masterprut gebruikt en aangepast)
maatja, er is nu een probleempje. de $_session['ingelogd'] wordt niet geunste indien de website gesloten is.
het kan zijn dat ik het fout heb en dat het alleen bij mij zo is (waarom weet ik dan niet) maar dat is dus niet de bedoeling.
kan iemand mij vertllen waarom dit niet goed is (niet werkt, het kan ook aan lycos liggen)

PHP:
<?PHP session_start(); ?>
<style type="text/css">
<!--
input{ 
	font-size: 13px;
	background-color: #EEEEEE;
	BORDER: #666666 1px solid;
}
-->
</style>
<?PHP

$wachtwoord = "*****"; // hier je wactwoord neerzetten.
if($_SESSION['ingelogd'] == FALSE)
{
  if(isset($_POST['login']))
  {
    if($_POST['wachtwoord'] == $wachtwoord)
    {
      $_SESSION['ingelogd'] = TRUE;
	  echo 'je bent nu ingelogd, je word doorverwezen naar de volgende site.';
	  echo "<meta http-equiv=refresh content=1;URL=\"index.php\">";
    }
    else
    {
      echo "Wachtwoord is verkeerd! probeer het nog eens....<br>";
      echo 'LET OP, je <u><b>MOET</b></u> op de button klikken. De Enter toets werkt niet!!!';
      echo "<form name=\"submit\" method=\"POST\">";
      echo "<b>Wachtwoord</b>: <input class=\"login\" type=\"password\" name=\"wachtwoord\"> <input class=\"login\" type=\"submit\" name=\"login\" value=\"Go !\">";
      echo "</form>";
    } 
  }
  else
  { 
    echo 'Wie geen password heeft komt er niet in :)<br><br>';
	echo 'LET OP, je <u><b>MOET</b></u> op de button klikken. De Enter toets werkt niet!!!';
    echo "<form method=\"POST\">";
    echo "<b>Wachtwoord</b>: <input class=\"login\" type=\"password\" name=\"wachtwoord\"> <input class=\"login\" type=\"submit\" name=\"login\" value=\"Go !\">";
    echo "</form>";
  }
}else{
echo '<a class=\'naam\'>hallo bezoekers, deze site word zo vaak mogelijk vernieuwd. ';
echo 'Als iemand nog een andwoorden blad heeft (of een SO) geef die dan ff aan mij, ';
echo 'dan scan ik het ff en de volgende dag heb je het weer terug.<br>';

// dit krijg je te zien als je ingelogd bent
?>
<p><br>
<?PHP
echo '<iframe src=\'berichtenbalk/index.php\' width=\'100%\' height=\'80\' border=\'0\' frameborder=\'0\' scrolling=\'no\'></iframe>';
unset($_SESSION['login']);
}
?>
alvast bedankt
JB'tje :)

ik denk dat het bij mij al opgelost is, oftewel dit script is niet fout... alleen die lycos server ondhoud de $_session['ingelogd'];
iets wat niet zou moetten...

JB'tje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan