wat doe ik fout?

• Onderwerp starter Onderwerp starter pecoz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
ik wil een iso bestand branden met 120%alcohol ,maar moet ik eerst van dat iso bestand een image maken of is een iso al een image ? via 120% alcohol klik ik op image branden ,dan moet ik het bestand zoeken wat ik wil gaan branden in dit geval is dat een iso bestand.maar na het branden staat er op de cd het zelfde iso bestand als wat ik had geselecteerd en daar kan ik niets mee wat doe ik fout?

ja zeker maar moet ik eerst van een iso een mdf of mds bestand maken ? en zo ja hoe moet dat.

ik heb nu twee keer een bestand gebrandt met 120%alcohol maar twee keer staat er niets op de cd,er waren geen problemen tijdens het branden.het eerste bestand was een image en het tweede bestand was een iso.ik gebruik een cd-rw 80

na het branden stop ik de cd in station e er wordt niets gevonden alleen een lege schijf maar als ik dan kijk bij deze computer dan zie ik dat er wel degelijk iets opstaat(zie bijlage) maar waarom wordt de inhoud van de cd niet weer gegeven ?

Bijlagen

• bureaublad.jpg
    bureaublad.jpg
    80 KB · Weergaven: 23
hoebedoelje iets op??? Hij is helemaal leeg staat er!!! 210 leeg van de 210 totaal!!! wel raar aantal trouwens. is je alcohol wel goed??

volgens mij wel het branden wordt steeds met succes voltooid staat er

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan