• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wat gaat hier verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mansv1966

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2019
Hallo,

Als ik onderstaande formule gebruik in een normale cel krijg ik netjes Waar of Onwaar

Code:
=IS.ONEVEN(VERT.ZOEKEN(X4;c2:f42;4))

echter als ik hem wil gebruiken in een voorwaardelijke opmaak krijg ik een fout melding
ScreenHunter_10 Mar. 14 16.47.png

Wie kan mij zeggen waarom het in een normale cel wel goed gaat en in de voorwaardelijke opmaak niet?

Groet,

Mansv1966

Je hebt het niet goed ingevoerd. Verder een mooi plaatje. Ik zou het te doorzoeken bereik ook fixeren. Maar is eigenlijk ook niets over te zeggen met een plaatje.

Laatst bewerkt:
Ik mis ook het laatste argument in de VERT.ZOEKEN formule

Maar waarom geeft hij in een cel aan waar of onwaar als de formule niet compleet is of wat is er verkeerd ingevoerd dan?

Wat is het bezwaar om het excelbestand te plaatsen? Het probleem is niet zo moeilijk maar als we niet kunnen zien wat je aan het doen bent dan kunnen we over elke oplossing speculeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan