Wat gebeurt er met Skydrive na overgang hotmail naar outlook ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Niet zeker of dit de juiste plaats is maar wel zeer gerelateerd aan email..

Als ik overga van @hotmail.com of nl naar outlook.com wat gebeurt er dan met mijn skydrive die gekoppeld is aan het hotmail adres ?

Heb nl veel fotos op skydrive staan als back-up (makkelijk met 25 gb.).

Niets bijzonders hoor.

SkyDrive blijf gewoon bestaan. Alleen Hotmail.com zal veranderd worden in Outlook.com.

Je huidige Hotmail.com e-mail adres blijft gewoon bestaan en zal gewoon gelinkt blijven aan SkyDrive. Met je Hotmail.com e-mail adres kun je dan weer inloggen op Outlook.com of SkyDrive.com. Probeer het maar eens.

Verder niets om je zorgen over te maken hoor.

Laatst bewerkt:
Thx maar naar ik vernomen hebt gaat hotmail verdwijnen dus dan kan je bijv over een jaar toch niet meer inloggen op je skydrive ?

Even lezen, je Hotmail adres blijft gewoon bestaan en kan je gewoon inloggen op outlook.com !! Dat is zo en dat blijft zo.....

Mocht MS ooit eens besluiten jou adres te veranderen van @hotmail.com naar @outlook.com dan is je nieuwe adres gewoon gelinkt aan alle diensten van MS zoals je ze ook hebt !!

@snarf54

Jawel hoor, Hotmail is niet direct verbonden en afhankelijk van SkyDrive. Het zijn als het ware twee losstaande producten die deels toch ook weer contact met elkaar kunnen hebben omdat je als het ware met het zelfde e-mail adres erop kunt inloggen.

Maar ja om er verder niet om heen te draaien. Simpel weg gezegd kun je gewoon altijd je huidige e-mail adres voor beide producten blijven gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan