Wat gebeurt indien ik hervulde toner gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Berichten
2.782
Ik heb een kleurenlaserprinter van Brother (Mfc9840CDW) gekocht. Kan ik voor vervangende toner gewoon een remanufacutered toner kopen of moet het origineel Brother zijn. De winkel zei iets over lekkende toner, maar volgens mij indinaerverhalen. Tot nu toe heb ik hervulde inktcartridges bij een Nederlandse webshop ...123.nl gekocht. Kan ik daar gewoon toner halen of beter origineel gebruiken?

Hoe zit dat met de andere slijtage delen? (laser, fuser, drum, geen idee wat het betekend)?

Hoeveel prints kan zo een professionele laser printer draaien?

Is dat eerder 50 000 or 500 000 of 5 000 0000?
 
Orgineel is altijd beter maar een vervangend merk wat goede recensies heeft kun je ook nemen. Raadpleeg anders in de winkel waar je de printer hebt aangeschaft! Over de rest van de vragen heb ik geen verstand van. Misschien kan iemand anders je daar mee verder heloen


Mvg wolf
 
Een dure laserprinter kan zo rond de 100 000 prints maken. Ligt ook aan je voorkeursinstelling, als je optimaal print dan is die bij 40 000 al leeg en als je klad snel print dan haal die misschien wel 250 000
 
ik heb met mijn HP2600 colorlaserprinter alleen maar gezeur gehad met niet originele inkt, dit is door 123inkt keurig vergoed en werk nu nog alleen met origineel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan