wat haal k weg en wat niet en hoe doe ik dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

assessor

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Ik heb een tijdje met VMWare 3 gewerkt en ben onlangs naar WMWare 4 overgegaan en heb dit ook inmiddels gekocht (VMWare 3 vervangen, niet ernaast).

Nu heb ik in mijn Aplications map twee VMWare Fusion iconen:
Als ik "VMWare Fusion" aanklik start mijn versie 4 trial versie die mij vervolgens vertelt dat ik nog .. dagen heb.
Als ik "VMWare Fusion 2" aanklik start krijg ik een standaard waarschuwingsvenster "dit programma is van internet... bla bla" het standaard verhaal van een installatie file.

As ik de VMWare icoon op mijn dok aanklik start VMWare Fusion 4 normaal.

Als MS gebruiker van het eerste uur wil ik ook van mijn Apple alles weggooien waar ik niets aan heb.

Vraag: Hoe en wat kan ik hier weggooien zonder dat VMWare ermee stopt of dat ik dit opnieuw moet installeren?

vast dank, Jos

Rechts klikken op het dock icoon en dan Opties en Toon in Finder. Daar vind je het originele programma. De rest kan je weg gooien.

Dat is dus de versie die opstartte als "Trial" versie, maar nu ik "VMWare Fusion" 2 heb weggegooid niet meer... vreemd of misschien ook niet.

dank voor de snelle respons, Jos

Als MS gebruiker van het eerste uur wil ik ook van mijn Apple alles weggooien waar ik niets aan heb.
Hoi Jos,

Ik kan je het Programma TrashMe aanraden die te downloaden valt in de AppStore voor de Mac. Kost wel € 5.49

http://www.jibapps.com/en/products/trashme/

Deze App zoekt alle mogelijke bestanden en File's die verbonden zijn aan het programma dat je wilt verwijderen.

Tevens houd deze App ook de prullenbak in de gaten als je programma's naar de prullenbak sleept die je niet meer wilt hebben, en zal hij daarna ook gaan zoeken naar overblijfselen dieper in het systeem die meegekomen zijn met het installatie programma.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan