Wat heb ik nodig om met 1 pc meerdere schermen aan te sturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

defess

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2002
Het zit zo: ik heb 1 pc en daar wil ik twee monitoren op aansluiten en een plasmascherm. Alledrie de schermen wil ik aan kunnen sturen en het liefst gewoon met 1 pc en dus 1 muis.

Op die schermen wil ik een website laten zien en dan willekeurig er door heen klikken op het scherm naar keuze om zo vergelijkingen te kunnen doen.

Welke hard- en software heb ik hier voor nodig en hoe kan ik dat instellen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Groeten,

Sebastiaan van Fessem

dualhead videokaart, of meerdere videokaarten. software, weinig geloof ik.

En als ik dan zo'n dualhead of meerdere videokaarten heb geïnstalleerd, hoe bepaal ik dan op welk scherm de muis actief is?

hij is dan op allemaal actief geloof ik, je kan ook een monitor switch nemen, zoals je in vele winkels ook ziet.

Dat is vrij lastig volgens mij dan. Als ik op drie schermen dezelfde website wil laten zien en ik klik dan bij 1 scherm op een link, dan klik tie ook op de andere schermen op die link. Of zie ik dat verkeerd?

Hoe werkt een monitor switch dan?

In ieder geval al bedankt voor je reactie.

Geplaatst door defess
1.Dat is vrij lastig volgens mij dan. Als ik op drie schermen dezelfde website wil laten zien en ik klik dan bij 1 scherm op een link, dan klik tie ook op de andere schermen op die link. Of zie ik dat verkeerd?

2.Hoe werkt een monitor switch dan?

In ieder geval al bedankt voor je reactie.

1.Ja dat klopt
2. met een knop kan je overschakelen van de ene naar de andere monitopr, maar dit was een verkeerde redenatie!

Dus als ik meerdere videokaarten of één dualhead kaart en een monitor switch aan schaf en installeer kan ik met meerdere schermen uit de voeten?

nee niet en met alleen een dual head videokaart kan je al 2 schermen erop doen. de rest geef ik geen uitspraken, alleen opties :D

aha...dus het is of een dualhead of een monitor switch? Heb je nog suggesties waar ik hierover nog meer informatie vandaan kan halen?

Nogmaals bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan