Wat heb ik nodig om veilig te betalen via internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Je kunt online bestellingen doen, maar wat is nu een veilige manier van online betalen?

En wat heb je nodig naast een bank/giro pas?

heatseeker

Een computer en internet. Volgens mij is de veiligste manier om onder rembours te betalen.

Hoi,

Tja, er zijn zo veel manieren van betalen maar vaak is de keus niet aan jou maar aan de leverancier. Deze bied vaak één van de volgende mogelijkheden.

- Creditcard ( redelijk veilig mits via een beveiligde verbinding)
- Automatisch Incasso
- Acceptgiro ( Vind ik persoonlijk het meest wenseliijk)
- Way 2 Pay
- Wallie

De laatste twee komen echter (nog) niet zo vaak voor.
Belangrijker is denk ik of de leverancier wel okay is!!
Als jij bijvoorbeeld machtiging geeft tot automatisch incasso krijg je dan je spullen wel??

Succes,
Raymond

Een Creditcard en veel geluk.

Virus\trojan vrije computer.
Firewall.

Internet en geld is bij voorbaat al een uitdagende combinatie, maar wat bedoel je eiglijk, bankzaken doen of iets bestellen via internet?

Persoonlijk koop ik alleen via acceptgiro of ik moet de zaak blindelings vertrouwen.

Laatst bewerkt:
Nou ik bedoel eigenlijk dat je b.v. op een site direct moet betalen voor iets wat je besteld hebt.... ik zou dat b.v. gaan doen met mijn bankpas...maar dan moet je toch een apperaat hebben waar deze pas ingaat die aan je pc is aangesloten???

heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
Nou ik bedoel eigenlijk dat je b.v. op een site direct moet betalen voor iets wat je besteld hebt.... ik zou dat b.v. gaan doen met mijn bankpas...maar dan moet je toch een apperaat hebben waar deze pas ingaat die aan je pc is aangesloten???

heatseeker

Ik weet dat deze betaalmethode bestaat, maar ken het niet. Tiborv(onze papa moddereter) weet hier volgensmij meer over te vertellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan