Wat heb ik nodig om world of warcraft te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nappie

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hoi,

Ik heb een tijd world of warcraft gespeeld op een andere pc bij iemand thuis.
Allen nu wil ik dat dus ook graag thuis spelen alleen ik weet niet wat ik allemaal daarvoor nodig heb. Ik weet ook niet hoe ik het moet checken wat ik allemaal in mijn pc heb zitten.
Als iemand mij wilt helpen? Alvast bedankt!!! :thumb:

Hallo,

Zo vanaf google gevist:

PC System Requirements

Windows XP 32/64-Bit (Service pack 3)
Windows Vista 32/64-Bit (with the latest Service Packs)
Windows 7** 32/64-Bit (with the latest updates)

Processor:

Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+
Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2

Memory:

Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users)
Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users)

Video:

Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM Such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better
Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better

Storage: 15 Gigabytes or more free hard drive space is required

Sound: DirectX-compatible sound card or motherboard sound capability
** The exact hardware requirements for Windows 7 are still being calculated. Only retail versions of Windows 7 are supported.

Mac System Requirements

Mac OS X 10.4.11 or newer

Processor:

Minimum: PowerPC G5 1.6 GHz or Intel Core Duo processor
Recommended: Intel 1.8GHz processor or better

Memory:

Minimum: 1 GB RAM
Recommended: 2 GB RAM

Video:

Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 64 MB VRAM Such as an ATI Radeon 9600 or NVIDIA GeForce Ti 4600 class card or better
Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA 7600 class card or better

bron

Dit zijn de laatste vereisten voor de laatste uitbreiding.

Zoals je ziet zijn pc`s van 4/5 jaar oud nog goed genoeg om te spelen, maar dan zal je niet de beste grapics hebben.
Verder is een legale key nodig om het spel te kunnen spelen aangezien het een online only spel is (je mag/mocht de cd`s aan iedereen uitlenen van wie je wil)

Ok thanks! daar heb ik zeker wat aan...

alleen kan ik niet met iets sneller zien wat je in je pc hebt?

:)

Wat is er mis dan met PC Wizard dan?
Duurt ongeveer 15 seconden na opstarten..............................

je kan wel een beeld krijgen dor het volgende te doen, dit is alleen niet een volledig beeld.

Ga naar -> start ->(rechtermuisknop) deze computer -> eigenschappen. Hier staat dan in het midden van het scherm je systeem, met onder andere je processor en je geheugen.
daarnaast kan je kijken wat voor videokaart je hebt op de volgende manier:
Ga naar -> je bureaublad -> rechtermuisknop eigenschappen -> en dan kiezen voor adapter, hier staat welke videokaart je hebt

Laatst bewerkt:
er is niks mis mee... ik dacht dat er nog een snellere manier was bij uitvoeren!

maar thanks anyway! ik weet wat ik moet doen.

Naa dat duurt nog wel ff... want ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik moet installeren en hoe het werkt.. sorry

Kun je beter andersom doen....

Eerst kijken of je pc het aankan en DAARNA installeren, maar ja, moet je zelf weten natuurlijk

ff voor de duidelijkheid ik ben een meisje en weet nou eenmaal niet heel veel vn pc's af.
dus ik moet het ff uitzoeken...

Knap persoon trouwens die WoW op een 1,3 Ghz pentium 4tje speelt. WoW is in de loop van de jaren zo veel zwaarder geworden. Je hebt volgens mij inmiddels toch wel een dual-core nodig om het een beetje lekker te spelen, wellicht dat een 2,8/3,0 ghz pentium 4 het nog trekt, maar een 1,3 echt niet meer hoor...

Knap persoon trouwens die WoW op een 1,3 Ghz pentium 4tje speelt. WoW is in de loop van de jaren zo veel zwaarder geworden. Je hebt volgens mij inmiddels toch wel een dual-core nodig om het een beetje lekker te spelen, wellicht dat een 2,8/3,0 ghz pentium 4 het nog trekt, maar een 1,3 echt niet meer hoor...

Dit zijn de gegevens van wrath of the liche king, ik neem aan dat het dan nog wel redelijk actueel is.

Maar ik ben het met je eens, een normale duocore kan geen kwaad met spelen.

nou ik probeer er achter te komen waar ik het goed kan zien wat ik nodig heb.
Ik heb ff gekeken bij computer en dan eigenschappen enige wat er staat is
pentium(R) 4 cpu 2,40GHz kloksnelheid 2,39 GHz. 0.99GB
Service pach 3. Microsoft windowns xp...
verder lukt het me nier echt..

nou ik probeer er achter te komen waar ik het goed kan zien wat ik nodig heb.
Ik heb ff gekeken bij computer en dan eigenschappen enige wat er staat is
pentium(R) 4 cpu 2,40GHz kloksnelheid 2,39 GHz. 0.99GB
Service pach 3. Microsoft windowns xp...
verder lukt het me nier echt..

Je kunt hiermee proberen WoW te spelen.
Volgens de specificaties van Blizzard zou je het moeten kunnen spelen, maar ik kan je niet garanderen dat je de volledige speel ervaring mee krijg.
3e keer..................................

Verder geef ik je als tip mee, gebruik dat programmaatje van mrmusic nu eventjes om er zeker van de zijn of je pc goed genoeg is.

Ja oke... maar ik weet niet zo goed wat ik moet installeren..
of PC Wizard 2009.1.911 of ZIP package : of Self-installing EXE package..

je had nog makkelijker kunnen kijken op: canyourunit.com want als je daar dan world of warcraft intypt kijkt die site voor je of jouw computer het aankan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan