Wat heb ik nodig voor upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat was z'n butget 110 euro
Nou dan kan je het moeilijk upgrade , of je moet alles 2e hands kopen meschien kom je dan al weeer te duur uit
dus of de pc zo laten
of je butget verhogen
of een nieuwe pc
ik zou voor de laatste kiezen
maar de 2e is ook een goeie oplossing!

ben wel met je eens dat x voor een ander pc moet gaan als hij/zij met de nieuwere games verder wilt.
maar ook met een upgrade van een kaart en ram kunnen nog zeer veel games gespeeld worden op die pc.
maar we weten niets van de ts
kan wel een persoon van 10 jaar zijn die met beetje sparen in ieder geval iets beter wilt gamen als dat met wat hij/zij nu heeft.

laten wij hem/haar dan in ieder geval mee helpen om daar wat mee vooruit te gaan.

tenzij ts zelf gaat aangeven dat.........
 
ben wel met je eens dat x voor een ander pc moet gaan als hij/zij met de nieuwere games verder wilt.
maar ook met een upgrade van een kaart en ram kunnen nog zeer veel games gespeeld worden op die pc.
maar we weten niets van de ts
kan wel een persoon van 10 jaar zijn die met beetje sparen in ieder geval iets beter wilt gamen als dat met wat hij/zij nu heeft.

laten wij hem/haar dan in ieder geval mee helpen om daar wat mee vooruit te gaan.

tenzij ts zelf gaat aangeven dat.........

ok , :) dan ben ik het ook met je eens !
maar upgrade !!????
AGP , DDR allemaal aan de oude kant dus daarmee bedoel ik als je nu gaat upgrade ben je weer "veel" geld kwijt (als je de nieuwe games wilt spelen )
maar je kan het ook uitgeven aan een nieuwe pc
bijv : http://www.completer.nl/pages/page.aspx?c=configuratiedetail&cnf=3 en dan een 8600GT erbij nemen ofzo !
 
Laatst bewerkt:
dit topic kan gesloten worden iedereen bedankt :thumb:

Mvg Dyon Verberkt


het sluiten vande topic kun je zelf doen door rechtsonder op "opgelost" te klikken.


wat betreft de kaart":het is maar een voorbeeld en pin je daar niet gelijk aan vast.
ik denk wel dat je met deze kaart en wat meer geheugen nog redelijk vooruit kan in de wat oudere generatie games.
f.e.a.r bijv zal het daar wel op doen
alsmede cod 1&2 etc etc
 
en dat is het juist nu in deze tijd .....
kan je beter een nieuwe pc kopen dat wil ik duidelijk maken
die games zijn oud maar let op strx moet ik ook een nieuwe pc gaan kopen omdat dat dan ook niks meer waard is Voor GAMES!!!!
 
ok , :) dan ben ik het ook met je eens !
maar upgrade !!????
AGP , DDR allemaal aan de oude kant dus daarmee bedoel ik als je nu gaat upgrade ben je weer "veel" geld kwijt (als je de nieuwe games wilt spelen )
maar je kan het ook uitgeven aan een nieuwe pc
bijv : http://www.completer.nl/pages/page.aspx?c=configuratiedetail&cnf=3 en dan een 8600GT erbij nemen ofzo !

ja kan ook.:thumb:
maar ja budget is gegeven.
wat jijaangeeft met kaart zit je tegen 400 euro aan.

maar goed het is aan de ts wat ie ermee doet.:thumb:

ik ben zelf niet het type dat gelijk maar weer iets nieuws aanrijkt(adviseerd etc)
denk dat dan de vraagstelling anders zou zijn van de ts
 
je hebt gelijk ,
TS ziet wel wat die doet met die pc ;)
 
je hebt gelijk ,
TS ziet wel wat die doet met die pc ;)

ik snap jou ook hoor en ik ga ook liever voor iets nieuws
maar helaas zie je hier veel op helpmij(en dat bedoel ik nu niet bij jou)
dat er als antw geven wordt:koop maar wat nieuws(ff kort gezegd)
terwijl er genoeg mensen zijn die met een kleine upgrade nog zeer tevreden zijn met wat ze hebben er er mee kunnen.
 
ik begrijp dat , dat ze blij zijn met een klein upgrade setje maar voor crysis is dit niet het geval en dat was de reden dat ik zij koop een nieuwe maar goed het is goed zo :)
toch een leuke mini discussie !:):):D
 
crysis viel al af ja.
dan hoef je alleen maar naar de processor te kijken en dan weet je genoeg.
je moet wel een heel goed systeem hebben wil je dat kunnen spelen:D

maar we begrijpen mekaar.

leuke discussie-einde discussie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan