Wat heb ik nodig???

Status
Niet open voor verdere reacties.
meer

kijk dat gebeurt er nu als je bespaart op je hardware

woorden worden weggelaten (ps bezuinig dus niet op je toetsenbord en neem een logitec)

Ik bedoelde dus natuurlijk 200 euro meer

lachen met jullie
;)

:D Nou ziet het er anders uit ;)
Wat die afhankelijkheid betreft.........nooit gemerkt.
Logitech Cordless bedoel je. Bevalt me prima!
Maar.. die van Dell ziet er ook aardig uit en die krijg je gratis. Is ook een media toetsenbord maar beiden, muis en toetsenbord, wel met draad.

Laatst bewerkt:
krijg je gratis?

Dell en gratis ?? Wordt misschien verrekend in de aanschaf?:D

Dit is een sweex toetsenbord ziet er fraai uit maar is
plat gezegd -bagger-
Het oorspronkelijke was Medion (Aldi) en was super, sorry dat ik het moet zeggen........

Ben benieuwd of Lunatic vandaag even gaat kijken bij het Kruidvat en wat het word??
Laat even weten Lunatic;)

Mja, wij hebben 3 jaar geleden een pc gekocht bij aldi. Echt helemaal top! Nooit problemen mee gehad! Alleen standaart besturringssysteem was bagger (-WIN ME-) Voor 1000 - 1500 Euro heb je daar een super snelle pc (bijna allemaal de nieuwste dingen met brander e.d.), maar dan wel zonder monitor...

In ieder geval medion is een top-merk in mijn ogen.

off-tropica:

We hebben ook nog een digi cam van medion en die is ook goed! :thumb:

/off-tropica

Daarvoor kun je bij Dell ook heel goed terecht en ook nog wel goedkoper als je de acties volgt.
Ik ben benieuwd of je daar ook hebt gekeken Lunatic.
Overigens heb ik ook altijd goede reacties gehoord van de Aldi pc. Ze moeten wel net een actie hebben.
Of vergis ik me daar in?
Aldi Duitsland is trouwens nog goedkoper.

Sorry,

ik ben vandaag om half 8 naar m'n werk gegaan en was om half 8 weer thuis. Kon dus niet naar Kruidvat. Morgen zal ik daar even langsgaan, al kan ik op Kruidvat.nl niks vinden over een pc.

Op Dell heb ik gister ook gekeken ja. Idd ook voor redelijke prijzen.

Maar toch ben ik nog steeds van mening dat 2,4 GHZ (daar begint het tegenwoordig mee) te veel van het goede is voor wat ik ermee wil doen.

Mijn vraag is dus eigenlijk nog niet beantwoord...

Wat heb ik minimaal nodig om vlotjes het volgende te kunnen doen:

DVD- branden
Photoshop/Quark, etc.
Internet (films+muziek downen)

Films kijken en gamen zal ik er niet op doen!

Mijn ouders hebben een P3 667 Mhz met 512 Mb Ram en 13 Gb HDD. Videokaart is standaard.

Internet, Photoshop en Office gaan dan goed samen (tegelijk!) ik download nu zelden muziek en films. Er zit ook geen DVD-speler/brander op.

Natuurlijk wil ik weten waar je superpc's kunt halen voor leuke prijzen. (wie weet erf ik volgende week een leuke bedrag).
Maar als ik dat nu niet nodig heb en de prijzen voor mij daardoor nog lager worden is dat voor mij beter.

Dus kan iemand mij zeggen wat ik minimaal nodig heb aan processor/RAM/HDD???

Internet verkrijg ik via de ADSL verbinding van beneden.
(waarschijnlijk dmv draadloos router-modem)

Wederom alvast bedankt!!!

duitsland goedkoper....

In Duitsland geld een duitse xp met duitse voorwaarden
(garantie op een Duitse machine wordt niet automatisch overgenomen. En denk je aan de brandstofkosten om dat ding op te halen ...?

Lunatic ik krijg regelmatig blaadjes waarbij 3e wereld landen 2e hands computers zoeken. Gratis wel te verstaan Voor het gemak zeggen ze erbij dat ze wel minimaal pentium 3's willen hebben met tenminste 1 gb aan processor

Denk ook een beetje aan de dag van morgen (Je wilt toch ook dat je (nieuwe) software ook op de door jou aangeschafte machine blijft draaien?)

Als je het met minder dan 450 euro wilt doen raad ik je aan om eens de pc-dumpdag te bezoeken.
Maar ik val in herhaling en anderen ook.
Ik wens je succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan