Wat heb ik nou weer gedaan in GTA Vice City !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Hey allemaal !!

Toen ik flink wat cheats had gebruikt, ging ik voor het gebouw met de trap en de houten bank ernaast (vlak naast je 1e savepoint) staan en toen begonnen alle auto's ineens te springen. Echt super hoog, vervolgens kwamen ze op mensen neer en ontploften ze ofzo. Ook draaide scooters en motoren op hun kop, dus op het hoofd van de bestuurder.
Echt weird...

Dit gebeurde toen zo bij iedere savegame die ik opende.
Pas toen ik het spel afsloot en opnieuw opstartte deed hij weer normaal.

Ik kan dit dus alleen geen 2de keer meer voor elkaar krijgen.

Kan iemand me vertellen hoe ik dit nou gedaan heb??

Post hier ook al de fouten/vreemde dingen die jij bent tegen gekomen in GTA VC, dan kunnen we lachen !

Ehm ik had laast een politie auto die zo van de brug afreed (muurtje stond ernog) ik zat in een bot eronder en kon er opspringen (net zo lang tot dat dat ding zonk). Ook heb ik best vaak dat er een paar politie gasten naar beneden flikkeren als ik met mijn bootje langsvaar :)

In de malibu club (als je helemaal omhoog gaat) moet je eens in de spiegel kijken : een vampier!!!

Verder heb ik best vaak dat de cops zo dom zijn als wat (ze laten hun auto's op een weg blokering in de steek en tja die zijn dan best makkelijk te jatten :))

Ik heb oo kzoiets gehad. Ik had toen wat cijfertjes lopen veranderen bij carcols.dat. Toen ik in die auto wilde stappen die ik veranderd had vloog ik samen met de auto omhoog. En dan bedoel ik ook echt hoog.

Ik had ook nog de cijfertjes van een auto vernaderd de in mijn garage stond. Dat ding liep te springen als een gek.

Dus zo kreeg ik het voor elkaar dat die auto`s de lucht in gingen en in me garage gingen springen.

er zijn ook mensen die mods hebben gemaakt en dan springen die autos ook of kun je met autos tegen muren oprijden.

maar dan is de lol van het spel eraf.

waarom moet je eigenlijk zoveel cheats gebruiken?

ik doe er vaak 1 om een snelle wagen te spawnen en een paar zware wapens en dan stop ik even met cheaten.

(ik heb trouwens bij stats media attention 1504 INTERNATIONAL CRISIS heeft iemand dat hoger?)

Geplaatst door MikeMouse

(ik heb trouwens bij stats media attention 1504 INTERNATIONAL CRISIS heeft iemand dat hoger?) QUOTE]

ik heb hetzelfde .
volgens mij kan het niet hoger :mad:

ja maar een galactische ramp is ook iets te veel van het goede.
het is wel raar dat als je wanted level 6 is dat de tanks dan niet op je gaan schieten. inplaats daarvan gaan die mannetjes uitstappen en met propjes op je schieten :rolleyes: . ze zijn dus niet zo slim :p

ja ik vindt het ook vreemdt dat hun niet schieten met die tanks .
maar aan de andere kant denk ik dat het weinig zin heeft als jezelf ook in een tank zit ( krijg hun ook niet kapot met een tank :( )

ik heb die media attention gekregen met de cheat: nuttertools

dan krijg je echt ruige wapens (onderandere de chain gun waarmee ik de media attention kreeg) dan kun je ook lekker zwaar de helis uit de lucht schieten.

ik heb het ook al een keer geprobeert met de andere weapon cheats maar dat werkte niet zo goed.

met de cheat professionaltools gingen de mannetje wel dood en de helis wel uit de lucht maar moest ik naar mijn mening te vaak reloaden.

met de cheat thugstools lukte het al helemaal niet want ik kreeg de helis niet snel genoeg uit de lucht en ik moest te vaak reloaden (ik heb wel vaak de flametrower gebruikt).

ik heb het dus gewoon helemaal zonder al die zware tanks en trucks gedaan.

jammer genoeg was ik wasted voor ik paynspray kon bereiken.

gewoon ergens onder een afdak gaan staan en knallen .
heb je geen last van die heli ;)

het is wel lastig om een goed afdakje te nemen :confused:.

de eerste keer dat ik zo hoog mogelijk probeerde te halen stond ik in vice point bij een strandmotel zonder afdakje.

de tweede keer ging ik het proberen aan de overkant bij de lawjer toen had ik wel een klein afdakje maar toen zakte de heli gewoon een metertje.

ik heb trouwens 13 gekochte gebouwen kan dat ook nog hoger (er staat property ik weet niet of vereceti estase daar ook bij hoort).

ik heb ooit eens van een vriend een pcj 600 gekregen dat meer dan 600 km! per uur haalde, dat was echt wel onbestuurbaar!!!!!!

Geplaatst door sluysen
ik heb ooit eens van een vriend een pcj 600 gekregen dat meer dan 600 km! per uur haalde, dat was echt wel onbestuurbaar!!!!!!

ik neem haast aan dat het om een motor gaat ??
zoja , kan ik die ergens downen ???
lijkt me wel lache bij sommige ramps .
trouwens als het om een auto gaat wil ik hem ook wel ;) .

enne hoe weet je de snelheid ???
ik heb nergens een snelheids meter gezien of ken je die ook downen ??

graag info :thumb:

wel ja, dat is met een soort progje (weet begot niet waar te vinden maar) en daarbij zeg je bv. bij een cop-car hij moet 500km halen en zo weet ik dat dus

ik ga wel ff op vice city forum's rondneusen .
want ik wil nu ook snel spul :p

tog bedankt :thumb:

ik keek weer ff bij mn stats (ik heb versie 1.1) en het kan nu wel hoger. ik heb nu bij media attention 1939 stuff of legdends.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan