Wat heb ik nou weer gedaan in GTA Vice City !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik keek weer ff bij mn stats (ik heb versie 1.1) en het kan nu wel hoger. ik heb nu bij media attention 1939 stuff of legdends.

OOPS verkeerde account

Ik heb de instellingen van de cheetah een beetje aangepast en ik kan nu 500 meter ver springen!!!

Geplaatst door MikeMouse
ik keek weer ff bij mn stats (ik heb versie 1.1) en het kan nu wel hoger. ik heb nu bij media attention 1939 stuff of legdends.

Je moet gewoon een hunter jatten van het leger en dan schieten :) Mijn Highest media attention is blijven steken op 2634 Stuff of legends ;) En ik heb trouwens gewoon V1.0 :confused:

En wat is jullie hoogste scores met Highest score with Keepie-Uppy beach ball??? Mijne is 75 :P

Laatst bewerkt:
Je weet wel dat grote huis, wat op een gegeven moment van jouw wordt. Op dat eiland,
staan ook huizen met zwembaden. Bij een huis waar het zwembad leeg is ligt een bal die je kan hooghouden. Maar ook bij een andere huis met een zwembad (dat vol zit) ligt er een. (Die laatste vind ik persoonlijk de beste keus)
Het beste is met een heli een een beetje zoeken,dan zie je het zo... :)

aha , ja die bal heb ik wel zien liggen maar wist niet dat het iets in hield .

thx :thumb:

Je kan het proberen door na te bal te kijken en er onder te lopen, maar das vaak lastig. Wat ik persoonlijk makkelijker vind is in de schaduw van de bal te gaan staan, dan zit je altijd goed (die schaduw zie je wel op de grond ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan