Wat is Backupmanager?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerardbaart

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Hoi, Ik heb sinds kort een mapje ".BackupManager" in ieder map en submap staan.
Geen idee hoe het daar komt. Ik heb nooit zoiets gedownload. En andere gebruikers van mijn laptop (lees; mijn kinderen :confused:) beweren ook van niets te weten ( ik weet echter niet hoe betrouwbaar die info is :)

In het mapje staat een list-bestandje van een paar kB. Maar daar kan ik helemaal niets mee natuurlijk.
Het zal geen ruimte innemen, maar het is wel erg irritant dat er overal waar ik kom, dus echt in álle mappen en submappen, zo'n mapje staat.
Daarbij als ik wat google kom ik tegen dat het een onderdeel is van een online backup pakket of zoiets....??
Wat is dit en hoe kom ik eraf.
Of moet ik er niet af willen en is dit iets van Windows (7 home premium met sp1)

Als het goed is is dat een map die gemaakt wordt als online backup gebruikt wordt. Dus dat je (via op jouw pc geïnstalleerde software) bestanden/mappen upload naar een centrale backup-server op het Internet.
Voorbeeld: MKBackup

Vraag je eens af of je dergelijke software hebt of ooit gebruikt hebt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik maak een wekelijkse backup in windows (via conf scherm>syst en beveiliging)
Dat is het enige dat ik gebruik.
Ik maak nooit gebruik van een online backup service.
In al mijn programma's kan ik ook niets vinden wat op een backup service lijkt.
Ik heb ook mijn download map bekeken of daar (per ongeluk) iets staat maar ik kan niets vinden.
dus waar komt dat vandaan??

Ik heb dan geen idee. Hopelijk heeft iemand anders nog een idee wat het zou kunnen zijn.
Of het iets te maken zou kunnen hebben met de Windows backup variant weet ik niet, hopelijk kan iemand anders je dat vertellen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan