wat is beter KABEL of WIRELESS! internet (RE VAN: HIER JE MENING!)

• Onderwerp starter Onderwerp starter yoran
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yoran

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Hoi ff nog op die vorige vraag wil ik normale antwoorde die mij kunnen help wat ik moet doen!

1. een lankabel naar boven leggen
2. een wireless router kopen + 2 pc adapters

Wat is het beste om te doen!?

Help mij voor de 2e keer en dan normale antwoorde

:) (__!hier kan je geen prijz winnen!__):)

Groetjes Yoran

Laatst bewerkt:
persoonlijk zou ik voor de wireless gaan. hoef je niet te rotzooien met de kabels

je bijlage heeft trouwens geen enkele nut

Ik zou voor draadloos gaan, heb je idd geen gesodemieter met die kabels :thumb:

Als jij je vraag normaal en met enige uitleg zou stellen had je op je 1e vraag een normaal antwoord gehad.

Hoever komen de pc's van de router te staan?

Geplaatst door aaajeetee
Ik zou voor draadloos gaan, heb je idd geen gesodemieter met die kabels :thumb:

Ik wil er 2 pc op aan sluiten en ook een ps2! en misschien nog een laptop!

Geplaatst door yoran

Ik wil er 2 pc op aan sluiten en ook een ps2! en misschien nog een laptop!
Das mooi, als je die PS2 ook met draadloos kan krijgen zou ik daar voor gaan :)

Bedraad is sneller en minder storingsgevoelig. Draadloos is makkelijker aan te leggen en makkelijker uit te bereiden.
In een open veld zou draadloos 100 meter bereik kunnen halen, dit komt binnenshuis neer op zo'n 25 meter.

Geplaatst door fuego
Bedraad is sneller en minder storingsgevoelig. Draadloos is makkelijker aan te leggen en makkelijker uit te bereiden.
In een open veld zou draadloos 100 meter bereik kunnen halen, dit komt binnenshuis neer op zo'n 25 meter.
En dat kan nog wel minder zijn (binnenshuis), als je bijv met dikke muren (met beton/staal) oid zit..

Geplaatst door aaajeetee

En dat kan nog wel minder zijn (binnenshuis), als je bijv met dikke muren (met beton/staal) oid zit..

Jah dankje !

Het kan zelfs helemaal beperkt tot dezelfde ruimte zijn. Er is een plaats in Nederland waar de huizen (iedere kamer dus) zijn uitgerust met een kooi van Faraday vanwege een zeer dicht bijstaande sterke zendmast, daar kan je draadloos helemaal vergeten (ook draadloze telefoons en GSM's werken daar niet naar behoren)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan