wat is beter Xppro of ME (voor games)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ash{Sk}

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Ik heb een nieuwe pc na wat problemen met Xppro erop zetten vraag ik mij af of het misschien niet beter is om Win ME erop te zetten?

Deze pc gaat puur gebruikt worden voor Games ( battlefeld, unreal etc)

amd2600+ 512 mb ram

XP is een stuk stabieler en als je spellen op XP werken zou ik zeker voor XP gaan.

Windows 98 is, geloof ik, nog altijd het beste spelplatform. Je kan alle spellen spelen en met wat tweaks krijg je meer beschikbare systeembronnen dan mogelijk met XP.

De extra functies in ME maken het niet stabiel genoeg. Als je verder geen keuze hebt, is XP een betere keus.

WinME moet je mee om kunnen gaan wil dit soepel lopen.
Buiten dat, WinME is volgens M$ het slechtste besturingssysteem wat ze gemaakt hebben.
Het geheugen beheer is ook minder.
Je kan WinME wel goed krijgen, maar dan moet je met "echte" WinME drivers aan de gang.

Ik draai hier de games goed op WinXP pro.
NFSU, Unreal, CoD en meerdere.

ME daarintegen is veel sneller met games ;)

XP is inderdaad stabieler.....

Het si dus net waar je voor gaat

het zal wel win me worden want ik krijg steeds als xp setup begint het probleem dmboot.sys is beschadigd.. wat dat ook mag zijn..

Geplaatst door Ash{Sk}
het zal wel win me worden want ik krijg steeds als xp setup begint het probleem dmboot.sys is beschadigd.. wat dat ook mag zijn..
Cd-rom beschadigt/vuil?

@Kawouter,
ME is idd wel sneller met games, maar wordt trager naar mate het systeem langer aanstaat.;)

hmm heb 2 verschillende xp setup cd sgeprobeerd.. hetzelfde probleem..

nu blijft ie weer hangen tijdens het laden van bestanden in het hele begin .. ARGH!

Nog opnieuw partities aangemaakt met fdisk?
Doe eens fdisk/mbr.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan