Wat is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RooiDuif

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2005
Berichten
19
Hoi Allemaal, ik heb n vraag over harde schijven en hoop dat ik in de goede forum zit.
Het is als volgt ik heb twee harde schijven, een is 80 gb daar staat windows op (15gb partitie) en tweede partitie op die schijf is t restant van de 80 gb daar staan films.
Dan heb ik nog n schijf van 160 gb die is ook gesplitst in twee partities een van 15 gb en de ander 145 gb daar staan mijn programma,s op en ook films en muiziek.
Maar nu vraag ik me af wat beter is omdat hij trager word met de dag met opstarten en niet echt lekker loopt, is t niet beter als windows op de grote schijf staat of maakt dat niks uit en hoe kan hij nou trager worden ligt t ook aan de hoeveelheidschijf inhoud?.
Nou ben benieuwd, groetjes RooieDuif
 
Welkom op helpmij.

Wat betreft je parities op de HD's zie ik geen probleem.

Maar, vetel eens welke virusscanner, firewall je geinstalleerd hebt. Alsook welke anti spyware programma's je hebt. Het trager worden van je PC kan dus duiden op een bepaalde infectie. Heb je nog last van andere zaken, zoals toolbars die niet weg te krijgen zijn etc...

Daarover graag iets meer uitleg.
 
Hoi ik heb PC cillin geinstaleert, en hij,s up to date, dat is een virusscanner en firewall ineen, ik heb geen antispy software.
ik heb wel veel lopen in de taakbalk t begint met de webcam(logitech), dan die firewal en antivirus, dan soundmax das de besturing van geluid, dan modem(inbel software) dan msn messenger, en ook de asus probe (om temp in de gaten te houden) en nividea stuurprogramma van grafische kaart.
Ik heb geen popups of zo die hardnekkig zijn.
 
Geplaatst door RooiDuif
Hoi ik heb PC cillin geinstaleert, en hij,s up to date, dat is een virusscanner en firewall ineen, ik heb geen antispy software.
ik heb wel veel lopen in de taakbalk t begint met de webcam(logitech), dan die firewal en antivirus, dan soundmax das de besturing van geluid, dan modem(inbel software) dan msn messenger, en ook de asus probe (om temp in de gaten te houden) en nividea stuurprogramma van grafische kaart.
Ik heb geen popups of zo die hardnekkig zijn.

Run toch eens een online virusscan (http://www.housecall.nl) en een antispy tool (http://www.antispywareoffensief.nl).

En check of je toch iets kan snoeien in je systray :).
 
Om welke virusscan gaat het die je wil installeren
 
ik wil geen virus scan instaleren maar vond mijn pc erg traag worden, maar t is zogoed als opgelost, ik heb met de bovenstaande links gebruik gemaakt van hijackthis en heb s gewoon wat verwijdert ik ben begonnen bij logitech desktop manager dat krijg je bij de instalatie van t stuurprogramma ook aangesmeert om t programma up to date te houden zeggen ze, maar nu t uit is is de pc weer bijna de oude :) bedankt :thumb:
 
Dat is toch goed, succes er mee dat het opgelost is.
 
het is niet zo dat je de windows op de grootste schijf moet installeren, maar op de snelste;)
 
Geplaatst door RooiDuif
:) 100 en 70 euro in duitsland,
Skelle doelt waarschijnlijk op het nulletje teveel.:p
72000 is wel erg rap, je bedoelt 7200.:)
 
op de 72000 zullen we wel nog enkele jaartjes mogen wachten:p(misschien maken we het wel nooit meer mee:(:p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan