Wat is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Goed... Wat is beter?

Intel Pentium 4, 2.80 GHZ
AMD Sempron 1.6 GHZ

ah oke... ik moet mijn BIOS updaten he, omdat er nu staat dat ik 32 gb harde schijf heb. Dat ga ik dus doen maar kan het daardoor ook dat de pc slomer is?

Me harde schijf is dus 32 gb staat er..... stel dat ik die bios update en dat het gewoon 160 gb word is ie dan sneller of gewoon hetzelfde?

Die Pentium 4 is zeker sneller, maar past niet op hetzelfde moederbord. Wat betreft Bios update voor die schijf. Eerst de vraag welke Windows het hier om gaat en wat voor schijf er werkelijk in zit?

Hetzelfde.....Hij zal er niet sneller van worden

Maar je hebt dus een 160gb schijf maar je pc (bios)ziet er maar 32?

EDIT: de opmerking van Crash over het moederbord is natuurlijk wel van belang.ik dacht zelf dat je daar al wel van uitging.De vraag op zich was natuurlijk heel sumier en het antwoord daarop natuurlijk dan ook.

Laatst bewerkt:
ja wacht laat ik het even anders zeggen:
ik heb nu me pc met die pentium 4.... wat van mijn hardware: Nvidia 6600 GT videokaart, 1 gb ram geheugen. (moederbord PV4M800)
Deze zelfde hardware had ik bij me andere moederbord ingezet + me andere processor (1,6 ghz amd). (moederbord ECS 760GX-M2)

toch is ECS 760GX-M2 moederbord met de AMD processor sneller dan de PV4M800??? ik snap er geen poepie meer van :P

Kan niet, dan is je configuratie/installatie niet goed. Die AMD is een budget processor, de goedkopere uitvoering van AMD.

Oke dude daar moet je me ff mee helpen als je wilt :P

(schone xp installatie btw)

oke gast ik ben een idioot maar ik weet wel hoe je xp installeert :D ik weet zeker dat ik niks fout doe zoiezo zegt die harde schijf dat ik 32 gb heb :P

Ja ik heb zo'n xp versie dat ie automatisch me drivers installeert.... Laat me raden daar zit het zekers :P

Eerst Dude en nu Gast?:confused:

Heb je wel Service packs geïnstalleerd? LBA in het bios ingeschakeld? Hoe wordt de schijf in het Bios herkend en welke schijf is het?

oke gozer over welke sjeites schijf heb je het? en wat is LBA...? oke ik ben een noob help me gast ik zit hier holsberoerd.... :eek:

Ik probeerde eerst subtiel aan te geven dat iemand hier aanspreken met "Dude,Gast,Gozer"niet echt op prijs gesteld wordt.;)

Nou de schijf waar jij maar 32GB van ziet.

oke sorry man, tis de c: schijf ofz. wel weird want eerst zag die hem als 160 gb met wat andere hardware..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan