wat is beter??

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-fre@k

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
332
Geplaatst door Leander
XP moeten ze helemaal afschaffen, gewoon 1 grote samenzwering met hardware-fabrikanten. Ik heb btw. nog geen enkele pc gezien die met xp goed werkt, wat een rotzooi!

Dat dacht ik eerst ook. Waarschijnlijk zie jij het alleen draaien bij N00Bs en mensen die hem illegaal (niet dat ik hem legaal heb :p , maar wel met geldige key > SP1 )of op een K*T system hebben draaien...

Ik heb nog NOOIT een foutmelding gehad in 6 maanden op mn huidige PC!!! Dusse ik denk dat het aan diegene ligt + PC....

Ik heb hem zelfs zonder problemen op ComPraq 166 Mhz + 128 mb SDR draaien (STABIEL!)

Maar op een merklooze Intel P2 + MMX met 96 MB SDR draaie hij K*T (beetje vaag, maar het zij zo..)

Het draait wel..... zolang je er geen hol mee doet... maar dat is mijn ervaring en van een groot aantal anderen.

Ik doe er alles mee... en nog van alles tegelijk ook! Branden, serven (IRC), CC Generals, CS, BattleField, Sims en 16 tray icons... (ben ze aan het opruimen, nu nog 11 over :D) Hij boot in 63 sec, en ik vind dat voor het geen wat hij moet laden, en dat het Pro is (meer dingen om te laden dan Home) best wel snel.

Dus het is wat JIJ ermee doet, en wat je installeerd...
 
Zou je in het vervolg ook even op de datum willen letten en geen topic van bijna een jaar omhoog schoppen
 
Oh sorry, ik zocht op ME en 98se omdat ik dezelfde vraag had.

Datum had ik niet opgelet :D Maar ik was zo in gedachte over het (in mijn ogen) stomme antwoord van die persoon over XP...

Ik zal voortaan daar even op letten :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan