Wat is de beste Nintendo console?

Welke console vind je het beste?

• NES

Stemmen: 5 50,0%
  • SNES

Stemmen: 1 10,0%
  • N64

Stemmen: 2 20,0%
  • GAMECUBE

Stemmen: 2 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Ik weet niet of mijn poll hier thuishoort maar ik ben wel benieuwd welke console van Nintendo jullie nou het beste vinden en vooral: waarom! Je hoeft het natuurlijk niet toe te lichten maar het zou wel leuk zijn aangezien ikzelf een Nintendo-diehard ben van de eerste orde;) nouja veel plezier met deze poll en ik zal zeker reageren op de berichten!

Groetjes,

Hepyro

De NES.. heb me uren vermaakt met dit apparaat. Had geweldige spellen als Kirby en Super Mario 2 en kon ook nog tekenfilmpjes maken met cartoon workshop o.i.d.

Helaas zie je met die nieuwe console's niet echt meer van zulke spellen waar je weken mee bezig bent.. alles ziet er goed uit maar daar is vaak ook alles mee gezegd. :(

Daar ben ik het helemaal met je eens breezer! Ik koos zelf ook in de poll voor de nes...vooral aan the legend of zelda en mario natuurlijk zeer goede herinneringen....ook Castlevania en Mega Man waren mijn favorieten :thumb:

allemaal *****

Ik vind ze allemaal *****.

playstation is veel beter en daar heb je ng die oude tetris speletjes opp en . ng meer spelletjes die je blijven vermaken ..

en ng mooier ook dan die nintendo gevalletjes:D

Re: allemaal *****

Geplaatst door jhonnybos
playstation is veel beter
een paar argumenten zouden mooi zijn...

Ikzelf heb weinig ervaring met deze dingen (ik had een ATARI) Maar twee weken geleden heb ik Metroid Prime gespeeld op de gamecube en ik moet zeggen, petje af! Echt top!

NES = Goede consule, mario, zelda,ice climbers

SNES = Betere consule maar dat komt vooral door de goede third party support (chrono tiger,secret of mana)

N64 = gebouwd op rare's poten consule met enkele mega toppers maar helaas hardware matig een beetje achterhaald.

GC = nintendo is in tha house. Metriod prime, zelda, Mario 128, Mario sunshine, Factor 5, Retro, F-zero mijn favo op dit moment maar dat komt vooral omdat mijn herinderingen aan de nes en snes vertroubelen. Nintendo is met de cubus de n64 al ruimschoots voorbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan