Wat is de grote van ie7??

Status
Niet open voor verdere reacties.

neophytegirl

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Berichten
5
Mijn internet explore7 is 3773,00 mb. Ik heb het idee dat dit niet normaal is.
Wat is normaal gemiddeld ie7? En kan het hier aan liggen dat het internet starten langzamer is dan normaal??

alvast bedankt!!!
 
Dat lijkt me idd niet normaal. De mijn is 1,49 mb, maar ik heb geen enkele favoriete/cookie/opgeslagen wachtwoord. Het kan dus wel iets meer, maar 3 gig is wel erg goed. Probeer eens te kijken wat erin staat, of er vreemde mappen instaan die extreem groot zijn oid.
 
onder internet explore is wel een bestand genaamd USMT2.UNC van 3,67 gb en dat zijn 2 dat. bestanden in de map van plugins.
 
onder internet explore is wel een bestand genaamd USMT2.UNC van 3,67 gb en dat zijn 2 dat. bestanden in de map van plugins.

Heb je niet toevallig de wizard Overzetten instellingen en bestanden gebruikt? Die maakt mapnamen die lijken op wat jij hierboven noemt.

Tijs.
 
zover ik weet heb ik dat niet gedaan.
Maar kan ik die 2 bestanden verwijderen of niet??
 
Verplaats die map tijdelijk even, voor de zekerheid, naar de hoofdmap van je schijf.
Kom je er dan tijdens het gebruik van de computer (enkele dagen proberen) achter dat er inderdaad geen referenties naar plaatsvinden, dan kun je het definitief verwijderen.

Overigens is het 99% zeker inderdaad zo'n wizard Overzetten bestanden en instellingen map. Ik verwacht dus niet dat je in de problemen komt als je de map verplaatst en over enkele dagen verwijderd.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan