Wat is de juiste keus

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodebeo

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Ik heb maar een beperkt budget en zoek een computer.

Voor €160 kan ik een zelfbouw computer aanschaffen met de volgende specificaties;

Prima computer in nieuwe (!) kast met 400 watt voeding en nieuw (!) moederbord Asus M2N, AMD 64x2 dualcore 3600 processor, 1,5 gb geheugen, Geforce 8600 PCI-Express videokaart, 160 gb Sata harde schijf met Windows 7, dvd/cd-brander, 2x usb voor, 6x usb achter, geluid, internet on board. Alles is tot en met de dag van vandaag geupdated en alle drivers zijn geinstalleerd

De software is illegaal.

Er staan legio pc's te koop aangeboden. De hp's en medions zijn er al tussen de €75 en €125. Maar deze zijn vaak vier jaar oud. Het bovenstaande is met enkele nieuwe onderdelen. Wat zouden jullie doen?

van 160 euro heb je geen fatsoenlijke computer,
ik zou even een paar maandjes door sparen.

Voor iemand met een beperkt budget kan dit best een ok pc zijn.
Als het gewoon voor huis/tuin en keuken doeleinden is zie ik het probleem niet.
Het is ook maar in hoeverre iemand waarde hecht aan een (nieuwe)pc.

Wel zou ik nog proberen iets van de prijs aftehalen...

Als je die pc koopt voor 150,- euro en alles is in goede staat en werkend, doe je een goede deal

Als je die pc koopt voor 150,- euro en alles is in goede staat en werkend, doe je een goede deal

Bedankt voor deze opbouwende reactie. Niet iedereen kan zich helaas storten op de super pc's. Er wordt helaas een hoop rotzooi aangeboden op de tweedehands markt. Het is lastig om de juiste dingen er tussen uit te zoeken.

Zoals gezegd door Mrmusic en ik(al zijn me verwoordingen anders)hier doe je een prima keuze nog mee....

succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan