Wat is de Videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzomerdijk

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Berichten
88
Ik heb een videokaart, dat geen normale is (zie foto). En als ik een nieuwe zou kopen waar zou ik hem dan moeten monteren, ik dacht zelf: onder de netwerkkaart (zie foto).
De videokaart heet SiS 650

Computer eigenschappen:

Packard Bell Computer
Inter(R)
Celeron(R) CPU 2.60 Ghz
Kloksnelheid: 2.59 Ghz, 736 MB

2iarbb9.jpg
 
Het gene wat je nu hebt is een onboard videokaart. Als je een nieuwe koop moet dit een AGP kaart zijn, het AGP slot is het bruine slot.
 
Kan iemand een videokaart aanraden (niet al te duur), hoe breng ik deze in verbinding met het beeldscherm dan...
 
Een kaart aanraden,licht eraan waar je hem voor wil gebruiken.......normaal internetgbruik of bijv gamen?

Een kaart kun je gewoon in de gleuf drukken,dan zal de Pc vertellen dat er nieuwe hardware gevonden is en zal software willen hebben deze software is bijgeleverd bij de kaart!
 
Meestal zit er ook gelijk zon aansluiting voor het beeldscherm bij, moet de beeldscherm kabel daar in als je hem wilt gebruiken?? Ik wil het liefst een kaar voor gamen en internetten (call of duty 2 - 4) wat is aan te raden ?
 
Welk merk/type is aan te raden. op basis van kwaliteit, nvidia dacht ik zelf aan of Ati, waar kan je die vinden. ik woon in zwolle en ik kijk dan gelijk bij Norrod.nl, welke valt daar aan te raden, het liefst onder de honderd euro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan