wat is de volgorde?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo ik moet van de volgende componenten een tekening maken in CAD
kan iemand mij de goede volgorde vertellen?

DHCP-server
switch of hub
gateway
proxyserver
cat 5E kabel
wall outlets
computers met nic's
*MAC adres
*IP adres
*Gateway
*Subnet
*DNS server
patch kabels
patch kast
novell sever

Laatst bewerkt:
Huiswerk ?

Het is hier eigenlijk niet de bedoeling om je huiswerk te maken, helpen kan altijd, maar je moet even zeggen wat je zelf al gedaan hebt. Of waar je de info vandaan heb enz..

Huiswerk ?

Het is hier eigenlijk niet de bedoeling om je huiswerk te maken, helpen kan altijd, maar je moet even zeggen wat je zelf al gedaan hebt. Of waar je de info vandaan heb enz..

Nee, oke.

Ik heb al alle begrippen wat het is op papier staan, dus waar alles voor dient.
maar de volgorde is nog hokusspokus voor mij.

Tim

kijk hier eens tussen

ik zeg download er een paar en ga dan samenvoeg, met de beschrijvingen die jij al gemaakt hebt. :thumb:

Heb hier wel een tekening in .dwg formaat die aan kunt passen, maar wil wel zeker weten dat jij er genoeg aan doet. :rolleyes:

Daarna kan ik hem wel als bijlage toevoegen. :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier wel een tekening in .dwg formaat die aan kunt passen, maar wil wel zeker weten dat jij er genoeg aan doet. :rolleyes:

Daarna kan ik hem wel als bijlage toevoegen. :thumb:

Hoi,

zeker doe ik er wat aan, ik wil niet bluffen maar ben een van de weinige die iets doet in de klas.

Hoi,

zeker doe ik er wat aan, ik wil niet bluffen maar ben een van de weinige die iets doet in de klas.

en dat op die leeftijd :thumb: , ben op het moment zelf nu ook aan het tekenen, als ik daarmee klaar ben kan ik hem wel even opzoeken. :thumb:

Hoe me ondertussen maar op de hoogte :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan