Wat is dit voor Map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Als ik via Deze Computer/Windows open zie ik diverse mappen

Documents an Settings Program Files Windows en een map met de naam I386

hierin staan diverse soorten bestanden

mijn vraag is wat dit voor bestanden zijn en waar deze voor zijn

ik neem aan dat deze niet verwijderd mogen worden
 
Hi,

Quote:

C:\i386
The i386 folder holds the files used to install, repair, modify, update and rebuild Windows. Though these files are also located on your Windows installation CD (if you have one), I recommend you not delete anything located here. Deleting these files won’t recover much room, and the convenience of having the files there save a lot of time for us techie-types. (The contents of the i386 folder can commonly be found in the folder at C:\Windows\Options\Cabs. This Windows "cabs" folder is essentially the same as the i386 folder.)

(source: http://www.andybrain.com/archive/mb/i386-folder.htm)

Cheers,

D
 
Lekker laten staan.
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    5,6 KB · Weergaven: 35
C:\Windows\Driver Cache\I386\
C:\Windows\ServicePackFiles\I386\
Wilt u echt ruimte besparen, dan kunt u bovengenoemde mappen legen. Hierin staat een groot gedeelte van de installatiebestanden, waaronder ook een database met hardware drivers. Het verwijderen van deze gegevens heeft onder andere tot gevolg dat het toevoegen van nieuwe hardware minder soepel verloopt omdat u nu de Windows-CD zult moeten gebruiken. Zolang er echter geen veranderingen op uw systeem plaats hoeven te vinden, heeft u deze map niet nodig. De kans is echter groot dat u hem in de toekomst wèl nodig heeft. Heeft u echt last van ruimtegebrek dan zijn deze mappen een optie om te verwijderen, het geniet dan echter de voorkeur ze eerst nog even op CD te branden.

http://www.schoonepc.nl/optim/delete.html
 
Documents and settings:
Staan dus alle gebruikers en hun instellingen, zoals bureablad, startmenu etc.

Program Files:
Staat al je software (games, msn etc).

Windows:
Je drivers en dll's

I386
Nog meer systeembestanden.

:thumb:
 
Weer wat wijzer geworden
hartelijk dank voor jullie andwoordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan