Wat is dit waard??

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLspecial

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Mijn ouders hebben nieuwe pc gekocht en de oude mag weg. Graag jullie mening over welk bedrag dit systeem nog ongeveerd waard (wat je ervoor zou willen geven)zou zijn in de particuliere verkoop.

Merk: Dell
Leeftijd: bijna 4 jaar
Processor: Intel celeron 466
Geheugen: 64 MB-SDRAM
6 GB Harddisk
2x USB 1.1
Cd-rom speler
floppy
56k-modem
Geluid: on-board
Philips speakers (nieuw in doos € 19.95)
Toetsenbord
Muis
win98SE
boekjes e.d.

Verder een nette pc die weinig gebruikt is en er netjes uitziet. Alvast bedankt :)

EDIT: HD toegevoegd en USB (vergeten :o )

Laatst bewerkt:
125 tot 150 voor een systeem ZONDER monitor ??????????????

Ik heb meer iets van 75 tot 100 in gedachten als er geen monitor bij zit........................?

Maar kijk ook eens op de www.marktplaats.nl daar kun je aan de hand van andere advertenties een betere indicatie krijgen.

Orginele monitor is al eerder verkocht ivm aanschaf TFT-scherm en die hebben ze nu weer gehouden bij het nieuwe systeem. Van daar dus:)

Vraagprijs systeem.

Ik denk dat je gerust € 125 euro kunt vragen voor je systeem. :)

Op vele online marktplaatsen wordt soms zelfs voor een P1 systeem al € 100 gevraagd.

Daar komt natuurlijk niemand op af maar er zijn zat mensen die dat bedrag in gedachten hebben voor een 2e hands pc.

Een 466 MHz. configuratie doet het dan wel goed voor de vraagprijs van €125,00

Ik zou hem gewoon op een online veiling aanbieden maar er wel een foto bij doen.

€ 100 moet je er zeker voor kunnen krijgen.

Ik zou hem anders niet weg doen maar als 2e pc inzetten.

Hij is nog snel genoeg om als 2e machine dienst te doen.

Mvg.

Laatst bewerkt:
lijkt mij ook idd wel een aardige prijs € 125,-.

De pc houden is geen optie, het zou dan niet nummer 2 maar 5 worden en dat wordt net iest te in 1 woonkamer (20m2) :D:D

Vele pc's

De pc houden is geen optie, het zou dan niet nummer 2 maar 5 worden en dat wordt net iest te in 1 woonkamer (20m2)

Wat zal je het dan warm gehad hebben de afgelopen dagen in dat kamertje van 20m2) als 4 pc's staan te blazen in die kleine ruimte :p

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan