Wat is dit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter gaab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gaab

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
...

Ik heb ad-aware laten scannen en alles gewist wat kon en toch blijft het ding rechts onderaan (met rood kruis) er staan na het opnieuw opstarten...

Raad?

Greetz,
Gaab

Wellicht handig om iets mee te sturen waar wij naar kunnen kijken :)

wat is wat ?

Bijlage vergeten of bijlage niet geaccepteerd door Helpmij?

Bijlage mag max. 100 Kb zijn en moet een van de volgende "formaten" hebben : gif, jpg, png, txt of zip. bmp.jpeg doc

Blijkbaar was de screenshot er niet bij ih vorige bericht

Hopelijk doet hij het nu wel..

Nee nog niet.

Hoe groot is het bestand, welke extensie heeft het en hoe probeer je het mee te sturen?

muis erboven hangen, wat zegt windows dan ?

rechtsklik, wat zegt windows dan ?

Muis erboven hangen = 'icon'
Rechtsklik geeft niets..

rechtsklik op de taakbalk van Windows,
kies voor eigenschappen en dan "aanpassen", alle icoontjes worden nu met een korte uitleg weergegeven, staat de "vreemde" er ook bij........?

Het staat erbij hoor, met als enige bijkomende uitleg : 'icon'

Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: <http://www.tomcoyote.org/hjt/>
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.

Groetjes,
Bennie

Typ msconfig in start\uitvoeren [enter]. Ga naar tabblad opstarten en haal het vinkje weg bij Speedtouch Diagnostics. Start opnieuw op. Komt het icoontje terug?

Groetjes,
Bennie

Ik zie STDSB en WL staan. Wat zijn dat? Kan je streepje iets naar rechts schuiven zodat het padnaam te zien is?

Groetjes,
Bennie

't ding is zo verrekte klein, dit kan 'm ook niet zijn ? (gelet op de speedtouch software)

Bijlagen

• icon.jpg
    icon.jpg
    4,7 KB · Weergaven: 28
wat het is.

Zo te zien is het en draadloze muis, En het is van trust als het goed is, want ik heb ook een speedtouch van trust, alleen dan toetsenboord, dit kan zijn omdat de muis uitstaat of je gebruikt een ander muis nu, en je was vergeten de software te uninstalleren.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan