wat is een dll bestand en hoe kan ik dit uitvoeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
hallo,

ik krijg als foutmelding bij het plaatsen van een driver en een exe bestand ; dat libusb0dll niet kan worden gevonden... het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen...

het zit namenlijk zo; ik probeer namenlijk de ps3 controller te gebruiken voor pc spellen en via deze link http://dl.qj.net/index.php?pg=12&fid=11679&catid=518
kan dit zogezegd...
bij andere mensen lukt dit wel...
als ik de driver probeer te installeren krijg ik als foutmelding dat ik het bestand al ergens geinstalleerd heb en dat het oude eerst verwijderd moet worden, tot daaraantoe...

als ik de en.exe probeer te openen opent het programma zich en sluit het onmiddellijk dus heb ik geprobeerd om via uitvoeren > CMD (programma in windows 32 gezet) te openen en daar krijg ik dus die foutmelding...

dit is een hele boterham dus heb ik zoveel mogelijk gegevens gebruikt, in de hoop dat iemand weet wat te doen...
 
Dit ook eerst gedaan wat daar in de instructies staat:

Download and install the filter driver (libusb-win32-filter-bin-0.1.10.1.exe).
 
ja dit heb ik ook gedaan , maar het blijkt dat ik dat al eens eerder heb gedaan en als ik de driver probeer te installeren krijg ik als foutmelding dat ik het bestand al ergens geinstalleerd heb en dat het oude eerst verwijderd moet worden hetwelk ik niet meer terug vind....
 
Start-> zoeken->Sixaxis levert niets op?
 
nope, daarmee vind hij ook niks... : (

maar ik denk dat het probleem elders ligt... mijn pc wil de hardware(sixaxis controller) niet erkennen
ik heb een uitgebreide handlaiding gevonden waarin staat dat dat moet gebeuren...

hier is de link http://www.gamersblock.com/reports.php?id=159

weet iemand hoe ik dit kan doen want plug n play lukt dus denk ik niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan