Wat is een goede gratis firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo,

Ik vind dat die windows firewall een beetje in-secure is...

Dus zat ik te denken dat ik een aanvulling wil op mijn AVG Free.

Heeft iemand ideeën voor een gratis firewall en die tevens stabiel en goed is en het systeem niet trager maakt?

Groeten,

Dan kom je denk ik op iets als comodo internet security of PC Tools firewall plus.

Zelf gebruik ik Norton360 Fijn programma. Voorheen werkt de computer altijd trager door norton maar zins de 360 versies niet meer vind ik.

Misschien heb je er wat aan

Succes Groetjes Mike:thumb:

Windows firewall zal zeker je systeem niet trager maken.Wat bedoel je met trager. Traag opstarten, traag werken of .......
Ik denk eerder dat AVG je systeem trager maakt. AVG is nogal een zware systeembelaster.

Laatst bewerkt:
Nee AVG maakt mijne niet langzaam. Ik bedoel traag opstarten, om die service te starten.

Laatst bewerkt:
Traag opstarten kan te wijten zijn aan programma's die gelijktijdig met windows automatisch opgestart worden.
Klik op start en type in de zoekbalk msconfig >doorgaan
Klik op tabbladje opstarten.
Haal de vinkjes weg bij programma's die overbodig opstarten met Windows, behalve je beveiligingssoftware en software die nodig is om je computer te laten opstarten.
Klik op Toepassen > OK

Dit is niet mijn antwoord... Ik zou zoiets als wat Mike16 als oplossing geeft.

Ik weet dat je met "Msconfig" kan zorgen dat er niet zoveel aan gaat bij het opstarten.

Ik gebruik Norton Internet Security. Tot een paar jaar geleden was Norton een zware systeembelaster, maar Symantec heeft hieraan gewerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan