wat is een goede host voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

radioINMYhead

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
He,

Ik kan door de bomen het bos echt niet meer zien. Ik heb een site gehad bij Planet internet, maar dat is echt het meest sucka bedrijf wat ik ooit gekozen had kunnen hebben. Problemen zijn dat je daarbijvoorbeeld 30 euro p/m betaald, terwijl je niet eens een my sql database krijgt, en geen chmod's kunt uitvoeren.

Ik wil een host waarop ik een normale website op kan draaien, maar vooral dingen als een phpBB forum en een Gallery 1.4.3 foto gallery kan draaien. (wat dus niet bij planet kon omdat je niet **** chmod'en en bij een andere host er op safemode gedraaid wordt)

- niet te duur, ben student, zo goedkoop mogelijk (max 100 euro p/j)
- php
- my sql
- asp
- wel chmod kunt doen
- niet php op een safe mode draait dus

nouja, wie kan mij helpen, ik heb er niet zo heel veel verstand van. Wil dus gewoon een domeintje voor een forum, gallery, en website.

bedankt
Corneli

in de handtekening heb ik er 2 staan, wellicht dat 't iets voor je is. (tedoc of phpbbhost)
// ik heb er zelf ook een domein (bij beide), en mij bevalt 't prima

Geplaatst door radioINMYhead
He,

Ik kan door de bomen het bos echt niet meer zien. Ik heb een site gehad bij Planet internet, maar dat is echt het meest sucka bedrijf wat ik ooit gekozen had kunnen hebben. Problemen zijn dat je daarbijvoorbeeld 30 euro p/m betaald, terwijl je niet eens een my sql database krijgt, en geen chmod's kunt uitvoeren.

Ik wil een host waarop ik een normale website op kan draaien, maar vooral dingen als een phpBB forum en een Gallery 1.4.3 foto gallery kan draaien. (wat dus niet bij planet kon omdat je niet **** chmod'en en bij een andere host er op safemode gedraaid wordt)

- niet te duur, ben student, zo goedkoop mogelijk (max 100 euro p/j)
- php
- my sql
- asp
- wel chmod kunt doen
- niet php op een safe mode draait dus

nouja, wie kan mij helpen, ik heb er niet zo heel veel verstand van. Wil dus gewoon een domeintje voor een forum, gallery, en website.

bedankt
Corneli

deze
of deze

us hosts zijn veel goedkoper en leveren tig keer meer dan nl hosts

Ik ben zeer tervreden over een Nederlands bedrijf, met de servers in Nederland en een goede hlepdesk,
nl. de Heeg

goede ervaring met nomonthlyfees, is webruimte van een vriend zoveel sql db's als je wilt
c panelx
php myadmin
zat space
lunar is iets duurder iets stabieler zegt men, alleen daar standaard maar 1 sql db
1 erbij is steeds + 1 $ extra
make your choice!

Geplaatst door Jheroen

us hosts zijn veel goedkoper en leveren tig keer meer dan nl hosts
Leveren ook tig meer problemen op qua ping, communicatie, helpdesk. Toch fijn als je je webhoster even wil bellen, en je mag een telefoontje plegen naar de VS.

Ik zou zeggen: neem een NL hoster, voor het bedrag dat je noemt is meer dan genoeg in Nederland te verkrijgen, daarvoor hoef je tegenwoordig echt niet meer naar de VS.

telefoontjes naar de vs heb je tegenwoordig trouwens ook al wel voor 1 cent per minuut...

Corneli

Geplaatst door radioINMYhead
telefoontjes naar de vs heb je tegenwoordig trouwens ook al wel voor 1 cent per minuut...

Corneli
De kosten zullen ook niet het probleem zijn, wel de tijdstippen dat de helpdesk operationeel is, de communicatie, en het lijkt mij sowieso fijner in de nederlandse taal het probleem uit te kunnen leggen.

www.e-dentify.nl... Ogelovelijk:

Pakket 1:
350MB webspace
Onbeperkt datalimiet
Onbeperkt MySQL databases
Onbeperkt E-mail accounts
Onbeperkt FTP accounts
PHP, CGI-BIN, Perl, SSI
Gratis statistieken
Prijs: €1,- per maand

1 euro per maand aan hosting kosten, en een domein voor 10 eurie per jaar... Ik heb 'm besteld, en het gaat prima!!
(www.gumballonline.nl)

Geplaatst door gebruiker62
1 euro per maand aan hosting kosten, en een domein voor 10 eurie per jaar... Ik heb 'm besteld, en het gaat prima!!
Vraag maar eens naar een KvK inschrijving, BTW nummer (Moest je btw betalen trouwens?), kijken hoe bedrogen je dan uitkomt :rolleyes:

Geplaatst door gebruiker62
www.e-dentify.nl...

linkje hoort te zijn:
http://www.e-dentify.nl

--> valt me nog iets, maar goed: webdesign
(ok, de prijs die ze rekenen zal wel redelijk zijn, maar toch zou ik geen webdesign door hun laten doen)

voor support schijnt 't dat je 'm via msn kunt toevoegen,
maar goed, ik zou zeggen lees 't forum gedeelte ook maar 's door.

Yo

Hey,

Ik zit zelf bij serverboost fijne mensen goede support via hun live support dus meestal niet wachten op mail maar direkt antwoord, verder nog geen problemen mee gehad laaste half jaar. kan niks ander kwijt dan top bedrijffie!

Groetjes Pieter.

Ik denk niet dat iemand 3 jaar gaat wachten om een host uit te zoeken. Topic is nl al 3 jaar oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan