wat is een goede pc temparatuur? (speedfan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomet12

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
temp pc stock cooler.png hallo
Dit zijn de temparaturen van mijn cpu maar wat houd het eigenlijk in en wat zijn normale temparaturen? Het is een amd phenom II x4 965 3.4 ghz (stock ventilator). Hoe ver kan ik deze overclocken met een goede lucht koeling? En welke goedkope koeling kunnen jullie mij aanraden?

Sorry voor zoveel vragen
Bedankt

Laatst bewerkt:
Ik heb een keer ergens gelezen dat 50 graden normaal is. Maar even, hoe kan het -128 graden zijn in je pc?

ja inderdaad viel mij ook op en er staat ook 22rpm lijkt mij ook niet ik ga morgen iets anders installeren

is er misschien een ander programma? want het crashed steeds als ik op temperaturen klik en hij start op in debug mode :/

geloof me, die is veel slechter in vergelijking met de hyper212+. de hyper212+ is een van de beste air cooling, en dan is hij ook nog goedkoop.

ok ik hoop dat hij niet in contact komt met mijn corsair vengeance ram :/ werkt het net zo goed als ik de ventilator zo zet dat hij niet naar het koelblok wijst net zo goek als dat hij er wel naar wijst (ik heb geen andere optie naast het koelblok van een of twee ramchips afhalen) en hoeveel kan ik dan mijn processor oveklokken? (tijdens een zwaar spel zijn de core's 47 graden) en wat is hiervoor de beste software? (sorry ik ben nieuw op het gebied van ocerclocken)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan