Wat is een goede verkoopprijs voor een website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Beste allemaal,
Wat is nu een goede prijs voor een grote website?

Ik maak voor de vader van een goede vriend van mij een nieuwe website, waar je offertes kunt opvragen voor bouw (Metselwerk, tegelwerk, timmermannen je weet het wel), aannemers kunnen zich registreren zodat hun offertes kunnen sturen naar de mensen die een offerte plaatsen best een grote site met veel tijd erin om hem te ontwikkelen, hij wordt ongeveer zoals: www.solvari.nl

Wat is een redelijke prijs om deze website te verkopen aan mijn klant, het is natuurlijk een kennis :)

Fijne avond en ik hoor graag van u!

Wellicht kun je hier gerichter in jou categorie vinden wat voor prijs je er aan kunt koppelen.

http://www.sitedeals.nl/websites/

Zelf kun je dan nog beslissen wat je met de prijs doet, denkende aan een vriendenprijsje, zomerkorting, winterkorting, of gewoon altijd de beste prijs!
(Sorry, BCC reclame zit in mn hoofd!)

Op zich niet zo moeilijk, gewoon een uurtarief vaststellen, maal het aantal uren dat je er mee bezig bent. Maar het gevaar bij dit soort vriendenklusjes is dat ze vaak ook een vriendenprijs verwachten.
En onderschat niet het aantal uren dat je kwijt bent, niet alleen met ontwikkelen, maar ook met ondersteuning achteraf: uitleg, bugfixing, nieuwe functionaliteit, 'kleine' wijzigingen, etc..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan