Wat is een goeie Foto camera om concerten te filmen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

Ik zoek een digitale camera rond de 140 euro. Met 7.2 megapixels en die goed genoeg is om een hiphop-concert te filmen die dus harde bass hebben maar dat de kwaliteit wel goed is! Wie kan mij helpen?
 
Hoi,

met een foto camera kun je op bescheiden wijze (kleine) filmpjes opnemen.
Jij moet aan een filmcamera (Camcorder) denken en die valt buiten je budget.
Ze zijn te koop vanaf ca.350 euro.

Grtz.
 
Nogmaals, dat gaat je niet lukken met een fotocamera van € 140,-
Dit is op zeker met een digitale videocamera gedaan.
 
Bestaat er echt NIETS wat een beetje redelijke kwaliteit heeft met filmen en geluid? denk nou niet dat ik SUPER DELUXE ALLER ALLER BESTE kwaliteit nodig heb, dat heb ik niet echt nodig, Maar gewoon dat ik kan horen welk nummer het afspeeld bij een concert. Ikzelf dacht misschien aan de:

Samsung Digimax S730
Samsung S600
Casio EX-Z11

Welke zal hiervoor hetbeste zijn?

P.S. Ik heb toevallig een vriend die heeft dit gefilmt met de Samsung S600:
http://nl.youtube.com/watch?v=sB11Mi-crIk
Zo'n kwaliteit heb ik ongeveer nodig
 
Laatst bewerkt:
Fotocamera's zijn niet geschikt om mooie video's mee te maken. Daarbij is er ook geen goede opname kwaliteit van geluid.
 
Fotocamera's zijn niet geschikt om mooie video's mee te maken. Daarbij is er ook geen goede opname kwaliteit van geluid.

Ja maar die kwaliteit vind ik prima, Dat is ook maar wat ik nodig heb zoiets. Dus mijn vraag is dus welke camera rond die kwaliteit bevat.
 
Ik geloof dat we al een keer of honderd gezegd hebben dat wat jij wil niet kan.
Wat wil je nu nog?

Maakt niet uit wat je koopt voor 140 euro. Het blijft slecht dus koop maar gewoon iets rond die prijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat we al een keer of honderd gezegd hebben dat wat jij wil niet kan.
Wat wil je nu nog?

Maakt niet uit wat je koopt voor 140 euro. Het blijft slecht dus koop maar gewoon iets rond die prijs.

Luister eens, ik weet niet of je het weet maar mijn vriend heeft dat filmpje met een Samsung S600 gefilmd. En die kost ook rond de 140 euro.
 
Ik heb het filmpje es bekeken, maar ik heb helemaal GEEN kwaliteit gezien. En dan heb ik alleen nog maar op het beeld en geluid gelet. Niet op wat er werd gespeeld want dat is persoonlijke smaak :p

Overigens beginnen de eerste MiniDV camera's tegenwoordig al bij 180,- (en al gezien in acties voor 150!!!) Firewire kabeltje voor naar de PC en een handvol MiniDV tapes en je hebt er voor de vakanties ook nog wat aan.

Leuk ook dat je de schermpjes vaak naar beneden kunt klappen. Dan kun je zelfs nog echt richten met de camera ver boven je hoofd. Bij heel wat camera's zijn de manieren van geluid opnemen ook nog eenst te kiezen.
Kortom voor een paar tientjes meer, heb je spullen!

Met telefoons kunnen we bellen
Met fototoestellen maken we foto's
En filmen doen we met een film of video camera!
 
;) randy 50cent is nog te hoog gegrepen, "Voor een dubbeltje op de eerste rang" had beter gepast. ;) En: als je voor een dubbeltje geboren bent, wordt je nooit een kwartje. Laat staan vijftig cent.
Filmen met een foto camera is twee keer niks, een foto camera van €140,= is ook twee keer niks, dus worden die filmpjes 4xniks, sorry. :p
 
;) randy 50cent is nog te hoog gegrepen, "Voor een dubbeltje op de eerste rang" had beter gepast. ;) En: als je voor een dubbeltje geboren bent, wordt je nooit een kwartje. Laat staan vijftig cent.
Filmen met een foto camera is twee keer niks, een foto camera van €140,= is ook twee keer niks, dus worden die filmpjes 4xniks, sorry. :p

Het gaat niet om 50, Het gaat om de camera dus haal 50 er niet bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan