wat is een lekker game moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
ik zoek een moederbord om flink mee te gamen mijn eisen zijn niet veel:P
Intel core 2 dual of een intel core 2 Quad komt erop
en een pci-e 2.0 is wel handig aangezien er een geforce 9800 gtx op komt en het laatste is DDR II het liefst

mijn butget is ongeveer 150 euro mag er gerust wat boven zitten:thumb:

ik hoop dat iemand mij kan helpen

mvg,
kevin10

asus p5kc geweldig bord clock goed over en 2x PCI-e poort voor extra kaart en er kan ddr-2 maar ook ddr-3 handig voor een upgrade met dit bordje kan je wel even vooruit

dat is wel een goed moederbord maar ik heb even bij de specificatie's gekeken van dat moederbord en ik zie dat die als goed is geen pci-e 16x 2.0 heeft

# 1 PCI Express x16
# 1 PCI Express x16 ( x4-modus )

kan dat de videokaart prestatie's beinvloeden?

het beste mobo is: een ASUS P5N-D (ga ik zelf ook kopen) heeft al jou eisen en nog meer:P alleen het is wel jammer dat er maximaal 800mhz geheugen op kan en hij kost maar 104 eurotjes (alsnog niet niks maartog)

mvg,

merijn

ik neem die asus p5n-d denkik:thumb:
ondersteun sli en inderdaad meer dan dat ik wil:P

bedankt voor de hulp

Ik heb Asus p5k-pro werkt perfect. Ook voor eht overclocken is die geweldig! En is niet zo duur! en anders kan je ook voor een Asus Commando gaan! die is net iets duurder dan de p5k-pro

p5k pro is een top bordje, ik heb hem ook. ik zou alleen voor de p5n-d gaan want dat is zowaar dezelfde als de p5k pro, alleen dan met een nvidia chipset en dus sli-ondersteuning in plaats van crossfire(en aangezien kevin(lol zo heet ik ookXD) voor een nvidia kaart gaat kan ie beter de p5n-d nemen!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan