Wat is een redelijke pc? voor weinig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
354
hallo,

Ik wil een computer kopen ik heb 445 euro om eraan te besteden... het is niet heelveel maar ik wil gewoon een Goede pc. die dus niet super traag is en waar ik gewoon MineCraft op kan spelen. dus ik hoef geen Battlefield 4 of gta v maar ik wil gewoon minecraft kunnen spelen en mischien een game als World Of Tanks


De computers die ik tot nu toe redelijk vind (voor dat geld)

http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...74G50MNKK,10259,482723,972237.html?langId=-11

http://www.bol.com/nl/p/asus-x75a-t...552/?Referrer=ADVNLBES0020219200000010561552#

welke van deze is beter dan de andere.... ik denk persoonlijk dat de Asus van bol.com beter is... maar ik weet niet heel veel ervan..

Of is er mischien een betere LAPTOP voor dat geld?

Het MOET een laptop zijn omdat men ouders gescheiden zijn en ik hem moet kunnen meenemen!
 
Qua specs maakt het onderling niet veel uit. Zelf ben ik meer voorstander van de Asus dan van de Acer ivm. de kloksnelheid. Maar of dat het een weergaloos verschil gaat opleveren.

Maar je moet er wel rekening houden met de doeleinden. Ik bedoel het zijn 2 leuke laptopjes omdat te surfen op het internet bla bla bla. Of je er echt op moet gaan willen gamen weet ik niet of ze echt leuk gaan vinden.
Denk het eerlijk gezegd niet.
 
Hoi,

De Asus is een 17 inch ook niet echt makkelijk misschien is deze even beter.En de acer is een budget merk dus zou ik niet nemen
 
Laatst bewerkt:
Ik wil er niet alleen op gamen hoor.... ik doe meestal op youtube videos kijken en ben bezig in word / exel / powerpoint of op internet met men website...

maar ik heb een eigen minecraft server die 24/7 online is :D en ik wil er natuurlijk wel zelf op. ik wil gewoon zonder dat ik lagg op Far / normal kan spelen op minecraft. dat kan toch wel? en ik wil eigelijk die Asus ook om de kloksnelheid... maar is er mischien een betere? voor die prijs?
 
Modag die is goed :D maar men moeder moet hem bestellen en die is van is die site veilig.... ben je mischien bekend met die website? en is die veilig?
 
Hoi,

Je vraag even naar laptops of aankoop hiervan geplaatst


Koop zelf veel daar en is net zo veilig als bol .com
 
Laatst bewerkt:
Maar die laptop is wel goed :p

maar er staat voorraad 0 kan ik deze pc dan gewoon bestellen?
 
Hoi,

staat 6 tot tien dagen maar 1 belletje en je weet het of e-mail.

Of alternatief
 
Laatst bewerkt:
ik heb net live chat gedaan, hij zij dat het waarschijnlijk niet meer gaat komen..... weet u mischien nog een andere laptop als die? van die prijs of een andere site die em ook verkoopt?
 
Klopt is de zelfde dus wat let je en als hij bij de winkel duurder is even melden de webshop prijs en dan krijg je hem voor die prijs.
 
Hoi,

Ik zou hem bij de winkel zelf halen en niet bij de webshop kan je hem eerst ook nog even bekijken en wat bedoel ik met wat let je zou hem kopen wie houd je tegen en ja het is dezelfde.
 
oke :D ik ga hem wel in de winkel kopen.. maar is er ook een beteren met bijvoorbeeld een nvidia gforce? voor ongeveer die prijs? wand is 1.5 ghz niet traag?
 
Hoi,

Je bedoeld denk ik een intel deze zou ook kunnen is er 1 met een intel processor even sneller maar weer iets mindere videokaart maar zal niet veel schelen vind hem persoonlijk wel mooier qua uiterlijk
 
Ik weet niet of je minecraft kent.. maar dat kan ik gewoon spelen? toch zonder dat ik elke 5 minuten ene lagg spike heb?
 
Hoi,

Zie het vaak voorbij komen spelen doe ik het niet maar gezien je budget zit daar de beperking maar gezien deze zal het wel lukken
 
ja, dat klopt maar ik zit nu op een laptop een Acer met 1.8 ghz en een intel Pentium dual core en 3gb ram en ik lagg heel erg.... ik snap niet waarom. maar met die pc kan het dus gewoon? zonder problemen..

Dus ik ga die bekijken. en ik zoek ook nog verder....... ik zie veel verhalen over intel hd graphics .... die zijn niet heel goed is er ook een met een goed processor en redelijk videokaart maar dan ook voor ongeveer 450 euro? of is dat echt te weinig geld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan