Wat is een redelijke videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvanoo

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2013
Ik zoek een nieuwe videokaart, hoeft niet high-end te zijn. Ik weet namelijk niet goed welke allemaal compatibel zijn met mijn moederbord. Het liefst onder de 100,- als het kan :rolleyes:

Moederbord: 945GCT-HM
RAM: 3gb

Als jullie meer moeten weten vraag maar raak:thumb:

Nog steeds onbekend, ik ben nog naar een pc winkel gegaan maar die doen er niets aan omdat de computer niet uit die winkel komt :/

Is zo'n plaatselijke pc winkel, weet de naam niet meer precies, ik wou het morgen bij mycom proberen want de videokaart komt daar vandaan en anders weet ik het echt niet meer.

ik ken geen pc winkel die geen reparaties aan neemt als de computer niet bij hun is gekocht, ik werk zelf ook in een pc winkel dit lijkt me heel sterk leen gewoon een voeding van een vriend/neef/oom/opa.

Al mn familie woont in Limburg en ik in Zuid-Holland dus dat gaat een beetje lastig en vrienden hebben ofwel een laptop ofwel een mindere voeding

Oke, zeg maar in die pc winkel dat ze beter alles kunnen aannemen in deze tijden.

moet je wel een betere voeding hebben want 300 watt is niks, ik zou zowiezo een nieuwe voeding kopen.

Bedankt! Ik wou sowieso al een nieuwe voeding kopen maar dan ga ik die kopen

die voeding wil je NIET in je pc hebben HKC is een zeer slecht merk als het gaat om voedingen
de reden waarom deze zo slecht zijn is omdat dit soort voedingen vaak vastgelijmd zijn en met zeer slechte componenten worden geleverd
ze zijn ook niet getest door instanties zoals 80+ klik voor meer informatie

HKC voedingen kunnen LETTERLIJK je pc omzeep helpen
verder zal deze voeding hoogst waarschijnlijk niet het geleverde watts kunnen leveren wat op het etiket staat
en als ze dit wel kunnen voor korte periodes

een degelijke voeding van 500 watts kost normaal rond de 50 euro zoals Corsair Builder of XFX pro series voedingen

bij voedingen geld de regel goedkoop = duurkoop
koop een voeding die goed door de testen heen komt en een degelijke efficiëntie heeft

@robjees als je geen verstand van hardware hebt doe dan eerst even wat research voordat je adviezen gaat geven want je slaat hier de plank echt totaal mis

Laatst bewerkt:
klikerdeklik
je kunt zelf kiezen welke van de twee videokaarten je wilt de HD7750 is natuurlijk wel wat zwakker dan een HD7770

EDIT: ik zie nu ook dat je een oud moederbord hebt wat zijn de volledige systeem spec's van je pc?
en wat wil je bereiken met de upgrade/vervanging van je videokaart

je kan ook voor een 430watts versie gaan die is 10 euro goedkoper

Laatst bewerkt:
Ik zou hem graag willen upgraden om wat games te kunnen spelen, op low/medium, en de videokaart die ik er nu in heb zitten is daar net iets te zwak voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan