wat is er aan de hand als

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinoshop

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.100
wat kan het zijn dat de opdracht ctrl f dus zoeken ,hij wel zoekt maar geen gegevens vind die er duidelijk wel in staan vind
dit doet nu ook excel !!!!!
 
Heb je wel goed gekeken bij look in?? Dus waar hij moet zoeken, het kan zijn als je dat vergeten bent.
 
nee dat is uitgebreid getest hij heeft altijd gedaan maar nu niet meer .:eek:
 
Heb je toevallig onder opties bij Zoeken Identieke hoofdletters of Celinhoud aangevinkt staan?
 
Zoeken naar bedragen

Ik heb een keer een database gevuld met FL bedragen omgerekend naar Euro's. Deze berekening was gedaan in Exel en vervolgens waren de resultaten geimporteerd in Access. Ook toen konden we bepaalde bedragen niet vinden terwijl ze ogenschijnlijk wel in de tabel stonden. Ten 1e lag dit aan het feit dat de bedragen tot 10 cijfers achter de komma werden meegenomen terwijl slechts 2 cijfers achter de komma zichtbaar waren. Als we zochten op een bedrag kregen we ook een hit als dit getal in de 8 niet zichtbare cijfers voorkwam. Verder bleek dat de omgerekende waarde in Exel eerst moest worden opgeslagen als een vaste waarde (ik ben geen ster in Exel maar zoiets was het) en pas daarna geimporteerd moestworden. Uit je vraag kan ik niet opmaken of jouw probleem tekst of cijfers of bedragen betreft. Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan