Wat is er aan de hand met "een site die ik hier niet mag noemen"??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ovarmars

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
153
Weet iemand wat er aan de hand is met de site "die ik hier niet mag noemen.nl"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die werkt inderdaad niet.
Die site zal van het net zijn of de persoon die die heeft gemaakt heeft hem weggedaan of is het aan het vernieuwen.
Wat voor site is het eigenlijk?
 
Oftewel...je had het adres hier niet mogen plaatsen alhoewel de site nu geen kwaad kan;)
 
Het laatste wat ik weet, was dat ze met een update/upgrade bezig waren. Dit stond ook al een week of twee op de site. Het kan natuurlijk dat Brein ondertussen bezig is geweest.
 
Raymond Bos zei:
Oftewel...je had het adres hier niet mogen plaatsen alhoewel de site nu geen kwaad kan;)

ik ben zker de enige die dat plaatst ofniet, praat er toch ook een over utorrent ofzo!!!!
 
Nee hoor, je bent lang niet de enige die een link of een verwijzing naar een warez site geeft.
Maar het mag nu eenmaal niet volgens de huisregels. Op zich wel logisch anders zou dit forum zich met illegale praktijken bezig houden. Ik zeg er niks van dat je torrents gebruikt, zo schijnheilig ben ik nou ook weer niet maar we proberen dit forum met z'n allen in ieder geval "schoon" te houden.
 
Laatst bewerkt:
Raymond Bos zei:
Nee hoor, je bent lang niet de enige die een link of een verwijzing naar een warez site geeft.
Maar het mag nu eenmaal niet volgens de huisregels. Op zich wel logisch anders zou dit forum zich met illegale praktijken bezig houden. Ik zeg er niks van dat je torrents gebruikt, zo schijnhelig ben ik nou ook weer niet maar we proberen dit forum met z'n allen in ieder geval "schoon" te houden.

okej:)
 
crash zei:
Het laatste wat ik weet, was dat ze met een update/upgrade bezig waren. Dit stond ook al een week of twee op de site. Het kan natuurlijk dat Brein ondertussen bezig is geweest.

hoelang duurt zon update dan?
 
En dicht. :)

Niet de bedoeling dat je een wijziging van een moderator weer probeerd te omzeilen door de naam gewoon weer terug te plaatsen, zij het met ** tussen de letters.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan