wat is er fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefie1

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
ik heb phpadmin gedownlaod en het werkt nog steets niet:

hier wat ik te zien krijg:

fout
#1045 - Access denied for user 'jefie1'@'localhost' (using password: YES)

Je moet PHPMyAdmin niet downloaden, je moet gewoon een serverpakket hebben waar alles al bij zit. Als je dat al hebt (iets als USBWebserver, XAMPP, WAMP, EasyPHP), zit PHPMyAdmin daar gewoon bij.

Je moet PHPMyAdmin niet downloaden, je moet gewoon een serverpakket hebben waar alles al bij zit. Als je dat al hebt (iets als USBWebserver, XAMPP, WAMP, EasyPHP), zit PHPMyAdmin daar gewoon bij.

ik wilde USBwebserver downlaoden maar is dat gratis?

Als je het nou eens probeert...

Wat is dat nou voor ontzettende onzin.
Als je wil kun je gewoon PHPAdmin downloaden.
De melding die de topic starter krijgt betreft gewoon dat de gebruiker en wachtwoord die hij opgeeft geen toegang heeft tot de mysql database die hij heeft opgegeven.

Het voordeel van de bundels die jij aangeeft is natuurlijk dat je niets hoeft in te stellen. Maar ja dan leer je er ook niets van

Wat is dat nou voor ontzettende onzin.
Als je wil kun je gewoon PHPAdmin downloaden.
De melding die de topic starter krijgt betreft gewoon dat de gebruiker en wachtwoord die hij opgeeft geen toegang heeft tot de mysql database die hij heeft opgegeven.

Het voordeel van de bundels die jij aangeeft is natuurlijk dat je niets hoeft in te stellen. Maar ja dan leer je er ook niets van

Ja, en waar ga je PHPMyAdmin voor gebruiken? Elke server die ik ken heeft al PHPMyAdmin, dus ik zou niet weten wat je er dan nog mee moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan