wat is er kapot op mijn moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gewoon_marvin

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2005
hallo allemaal,

ik ben nu al 2 dagen bezig om mijn computer weer aan de praat te krijgen, maar het lukt niet...

hij is 2 dagen geleden gevallen, en toen deed die het niet meer helemaal....
als ik opstart, krijg ik op de monitor een 'no signal' melding... de ventilator doet het wel, en ik denk dat die de rest wel herkend,
maar hij doet er niks mee.... althans, dat kan ik niet zien want mijn monitor doet het dus niet..

ik heb al veel dingen geprobeerd, op een andere monitor aangesloten, lukt niet
proberen op te starten met alleen moederbord, c-schijf, ram, voeding, lukt niet
stekkers controleren:rolleyes: , lukt niet
andere videokaart erin gezet, lukt niet
op een ander moederbord aangesloten, LUKT WEL!

dus dat lukt wel... maar weet iemand wat er mis kan zijn op mijn moederbord? en of ik dat kan vervangen??

jullie zouden mij er heel erg mee helpen,

marvin

Niets los geschoten op je moederbord een connector of andere verbinding.
Processor gecontroleerd?

Laatst bewerkt:
tjah: je geeft zelf de oplossing al: je moederbord:( probeer ergens exact hetzelfde type te vinden dan kun je er nog redeljk goedkoop vanaf komen en nee: ik betwijfel of je een moederbord kunt (laten) herstellen: en als je het kunt laten herstellen, dan zul je duurder uitkomen dan dat je gwn een nieuw koopt

Geplaatst door skelle
tjah: je geeft zelf de oplossing al: je moederbord:( probeer ergens exact hetzelfde type te vinden dan kun je er nog redeljk goedkoop vanaf komen en nee: ik betwijfel of je een moederbord kunt (laten) herstellen: en als je het kunt laten herstellen, dan zul je duurder uitkomen dan dat je gwn een nieuw koopt

hmmm, ja het komt uit een kant-en-klare computer;) van makr0 ofzow:8-0:
dus dan zal ik gewoon een nieuw moederbord moeten kopen dus?

Zou de processor maar eens controleren want anders geef je voor niets geld uit, misschien kun je beter een upgrade set je kopen

ik denk niet dat het aan mijn processor ligt,
het kabeltje daarvan heb ik al losgehaald en proberen te starten, en weer vastgeklikt en gebrobeerd te starten, zonder resultaat...

hoe bedoel je een upgrade-setje?

upgrade set moederbord met processor en eventueel geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan