wat is er met de DVD/CD speler??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2005
Berichten
2
Hallo,

Wij hebben een cd/dvd speler in onze computer, maar nu willen we een dvd-rw cd afspelen met muziekbestanden er op en doet hij het niet meer.
Een tijdje geleden deed dezelfde dvd-rw het prima.
Als je de dvd er in doet staat er: geen toegang tot D Het apparaat is niet klaar.
De dvdspeler speelt wel gewoon cd's af.
Kan iemand ons helpen?

Groeten miej:thumb:
 
Welkom bij helpmij.
Speelt ie wel andere dvd's af of doet ie dit bij alle dvd's?
 
een simpel testje om te kijken of je dvd-speler het nog goed doet is om met een windows cd, of een andere bootbare cd proberen daarvan op te starten. bijv als je de windows cd hebt alleen tot begin van setup. als hij dan al tot daar kan komen, dan weet je ieder geval datde dvd speler het doet en misschien het foutje wel in windows zit. probeer ook eens die cd die niet wil spelen op een andere computer en kijk eens of die het daar op doet, zou ook de cd/dvd kunnen zijn die niet helemaal goed is.
 
Geplaatst door bork
een simpel testje om te kijken of je dvd-speler het nog goed doet is om met een windows cd, of een andere bootbare cd proberen daarvan op te starten. bijv als je de windows cd hebt alleen tot begin van setup. als hij dan al tot daar kan komen, dan weet je ieder geval datde dvd speler het doet en misschien het foutje wel in windows zit. probeer ook eens die cd die niet wil spelen op een andere computer en kijk eens of die het daar op doet, zou ook de cd/dvd kunnen zijn die niet helemaal goed is.

Lees eens beter bork.:8-0:

De dvdspeler speelt wel gewoon cd's af.
 
ik heb een gewone dvd met een film geprobeerd, maar die doet het nu ook ni volgens mij.
Tis ook een beetje raar, want normaal was de DVD station D en nu heb ik liedjes op mn MP3speler gezet en was de verwisselbare schijf ineens D en de cdrom en dvd ineens E en F:8-0:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan