route99
Meubilair
- Lid geworden
- 5 aug 2017
- Besturingssysteem
- Windows & Linux
Test Brave maar eens.. ben er nog niet uit... iig super snel op mijn Iphone 5S...
En:
PS: tav Opera, die onder Win10 bere stabiel is (althans hier..), je kunt hem goed configgen, is aardig rap... crash-herstel al genoemd (als Win10 crasht...) maar wat ook heel erg handig is... selecteer met de muis een woord/zin.. dan komt er meteen een optie te voorschijn search/copy, de keuze is an jou om te kiezen.. ik gebruik die tool ontzettende veel.
Bij search opent zich de ingestelde zoekmachine (hier Google), en copy spreekt voor zich...

En:
Maar.. is dat niet een teken aan de wand.. dat deze ontwikkelaars FF achter zich laten mogelijkerwijze... ?Het is waar dat Mozilla de oudere plug-ins aanmerkt als verouderd en dan kunnen ze niet helemaal goed meer werken. Maar dan moet je bij de makers van de plug-in/addons zijn, die moeten zorgen dat deze wel up-to-date zijn.
PS: tav Opera, die onder Win10 bere stabiel is (althans hier..), je kunt hem goed configgen, is aardig rap... crash-herstel al genoemd (als Win10 crasht...) maar wat ook heel erg handig is... selecteer met de muis een woord/zin.. dan komt er meteen een optie te voorschijn search/copy, de keuze is an jou om te kiezen.. ik gebruik die tool ontzettende veel.
Bij search opent zich de ingestelde zoekmachine (hier Google), en copy spreekt voor zich...
Laatst bewerkt: