wat is het allerleukst

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Hoi mensen,

Aangezien mijn pc nog al *&^ is en ik nog al lui ben, zoek ik zo'n spelletjes ding wat je op je tv aan kan sluiten, zodat ik spelletjes kan doen in mijn bed :D Ben dus een beetje op marktplaats aan het kijken voor iets 2dehands,maar wat is nou het leukst? een nintendo een playstation of een xbox? en wat is het verschil? ik heb er echt geen verstand van... Dus verblijd mij aub met tips !

alvast bedankt! Iris

spel

ik heb een game cube en daar zijn allen mario spellen vooor en een paar leuken.
een xbox heeft vecht spelen en bijna geen andere
ik zou een playstation nemen.
alle spellen staan erop en ze zijn daarvoor eerdwer goedkopen:thumb:
robin

Ik had een ps2 2 maar die hebk verkocht, en ga ik de wii kopen.
die is echt super en er komen nog spellen op, er zijn al verschillende soorten spellen. zoals schiete en sport of mario, race.. maar als je ''in je bed'' wilt spele, moet je ps3 kope.. die heeft ook goede graphics, alle soorten spelle, bewegingssensor , ETC....
als je een serejeuse gamer bent moet je de ps3 of xbox360 (is wel goedkoper) nemen, maar als je lol wil hebben en dan moet je voor de Wii gaan. :thumb:

hoop ff dat ik de prijzen mag zetten.:D
PS3: €599,- voor serejeus gamen.
XBOX : €399,- voor serejeus gamen.
WII: €250,- Voor lol.

Laatst bewerkt:
Dan is een wii zeker niks voor jou, moet je een beetje voor bewegen ;)

Het ligt echt aan je persoonlijke interesses.
Waar hou je van, een beetje kiddy platform games (Mario etc) dan moet je in eerste instantie voor een nintendo of een playstation 2 gaan.
Hou je van realistische first person shooters (rainbow six, ghost recon series, call of duty) dan moet je voor de xbox 360 of playstation 3 gaan.
Hou je van role playing games (world of warcraft, oblivion) dan moet je echt je pc gaan upgraden of voor een van de nieuwere consoles gaan, 360 of PS3.

Als je hierop een antwoord kan geven kan er gerichter advies gegeven worden.

Suc6

Het is niet voor op de TV maar eh. Je kan een Nintendo DS (Lite) kopen, goedkoop, klein, kan je bijna overal mee naar toe nemen. Bij de Media Markt heb ik gezien dat de Lite maar €130,- ofzoiets was.

DS Lite heeft betere beeld kwaliteit en een langer pennetje.

Deze keuze zal je toch echt zelf moeten maken...
Wat is belangrijk? Prijs? Type spellen? Uiterlijk?
De Wii is zeker de vernieuwenste van de consoles, maar de graphics zijn minder.
De Xbox360 heeft goede graphics, maar richt zich meer op realisme,
En de PS3 richt zich op alles, heeft in theorie de beste hardware, maar is flink duurder.

Ik zie dat we vrolijk antwoord geven, maar de vraag stamt uit april 2006, iemand heeft hem omhoog gekikt en nu geeft jan en alleman nieuw advies. Denk dat de persoon in kwestie er al uit is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan