Wat is het beste downlod programma behalve Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

slk300

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Berichten
337
Ik wil een ander programma om te kunnen downloaden!

Welk programma is het best?
 
direct connect, schijnt het ook lekker te doen, weet 1,2,3 niet waar te downen, een vriend gebruikt deze
 
emule, edonkey, overnet, bearshare, imesh, doe maar voort
 
WinmX kan ook.
Zie hier hoe je alles kan instellen .Het kan bij site wel eens land duren maar dat komt door de drukte.
Het meeste gedownloade hoeft niet het beste te zijn .
Kan ook zijn dat het erg simpel is.Ik ben hierdoor wel verplicht wel eens bij KaZaA te gaan omdat daar meer gebruikers zijn .
 
Als je voornamelijk op zoek bent naar muziek, van zowel oude muziek tot aan nu: SoulSeek, virusvrij, spyware vrij, je kunt zelf bij de gebruikers in hun pc 'kijken' wat ze in huis hebben: het beste p2p programma wat er bestaat !

http://www.slsk.org/

Je kunt me op SoulSeek vinden voor eventuele vragen
SoulSeek user: Frederik
 
Als ik jou was zou ik voor DC++ gaan. Super programma, vooral veel games en films. Muziek is ook goed te vinden, vooral handig als je hele albums moet hebben, kun je zo direct een hele directory downloaden!

Is wel een stuk minder gebruiksvriendelijk dan Kazaa. Ook moet je perse Gb's sharen

Hier te downloaden:
http://dcplusplus.sourceforge.net/


Mzzls,
Pascal
 
Hoi

Ik zou ook DC++ nemen!
Ik vind het zelf een heeel goed programma.
En heb zelf ook een "hub" (DC Server) En DC++ is hetzelfde als Direct Connect Alleen DC++ is een ander programma en vind het zelf beter dan Direct Connect.
Als je het adres van mijn hub wilt weten stuur dan even een prive bericht.
 
downloadprogramma

Ga naar www.freshdivices.com en download daar het programma. fresh downlaod.
Je kan er van alles mee downloaden,en met een snelle verbinding gaat dat heel snel.
Het downloaden is goed te volgen.
Je ziet groene streepjes die doen denken aan het patroon wat je op moderne radio's ziet tijdens het werken van de radio. Ook in tekst is de download te volgen.
Let op je moet wel Winzip op je computer hebben.
Er zijn ook daar andere goede programma's te downloaden zonder overbodige toeters en bellen.
De programma's zijn helaas alleen in het engels,maar zijn zo gebruiksvriendelijk dat kennis van de engelse taal beperkt kan blijven.

Slinger

Eindelijk kan ik ook eens een oplossing bieden.,alhoewel dat al eerder gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan