wat is het beste merk voor een gsm-toestel

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat vind je van de SE k510i??

Aan je nick te zien, heb je al dat toestel, dan kun je jouw ervaring hier neerzetten, mochten er mensen zijn met belangstelling.

Maar dan ontgaat mij de vraagstelling, tevens denk ik niet dat er fabrikanten zijn, die slechte produkten proberen te produceren, kijk alleen naar de opties om te vergelijken, en eventueel de prijs.

Aan je nick te zien, heb je al dat toestel, dan kun je jouw ervaring hier neerzetten, mochten er mensen zijn met belangstelling.

Maar dan ontgaat mij de vraagstelling, tevens denk ik niet dat er fabrikanten zijn, die slechte produkten proberen te produceren, kijk alleen naar de opties om te vergelijken, en eventueel de prijs.

dit is iets te ''beschaafd nederlands" om te kunnen volgen

Tegenwoordig bestaan er inderdaad geen slechte GSM's meer. De 1 heeft camera, mp3 speler, uitbreidbaar geheugen en de ander kan je mee navigeren.

Het is net wat je zelf voor eisen stelt aan een GSM. Je kan zeer veel reviews vinden op internet (Zoek maar eens op google > review merk + type) waar je gebruikerservaringen kan lezen.

Dan leer je maar "beschaafd Nederlands"... ik zie geen 1 moeilijk woord in die zin? Als elk lid eens zo duidelijk zou posten.....

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig bestaan er inderdaad geen slechte GSM's meer. De 1 heeft camera, mp3 speler, uitbreidbaar geheugen en de ander kan je mee navigeren.

Het is net wat je zelf voor eisen stelt aan een GSM. Je kan zeer veel reviews vinden op internet (Zoek maar eens op google > review merk + type) waar je gebruikerservaringen kan lezen.

jij hebt het zeker druk op het forum

Misschien kun je jezelf eraan optrekken, en wordt dan zelf ook beschaafd.;)

Over het algemeen, vind ik je vrij drammerig, zeurderig en vervelend overkomen, hoe daar eens mee op.

jah is goed, wat jij wel, ben jij de baas op dit forum??

Nee, beheerder van een aantal secties, maar ik heb het alweer gehad met die toon die je aanslaat hier. Dit topic gaat ook dicht, gaat nergens over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan