wat is het nog waard ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackass

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
hallo allemaal

ik heb een oud pctje die weg moet maar wat is het waard

compaq presario 2274
amd k6-2 300
80mb werkgeheugen
4gig hd
56k modem
10/100 realtec
geluid onboard
usb onboard
15 inch compaq mv500
windows 98 met licentie
word en works met licentie
alle boekjes en off disk en cd aanwezig
off compaq muis en easy accestoetsenbord
Alle kabel e.d
geheel geinstalleerd en klaar voor gebruik
Superstil

ik kan evt 128mb in pc zetten
En wat is een iomega zip100 parrale zipdrive ongeveer waard

Thankx

Laatst bewerkt:
Als je ziet wat je tegenwoordig voor een complete pc betaalt, (aldi, mediamarkt!!), is dat ouwe ding van jouw echt geen drol waard. Hier in de pc sjop om de hoek betaal je 350 euro voor een compleet systeem, geen pentium 4 3 gig, maar gewoon een goed systeem. ik raad je aan om hem op marktplaats te zetten, en zien wat mensen gaan bieden. er zijn altijd mensen die geen verstand van pc's hebben , en geld voor zo'n ding geven. het klinkt misschien lelijk wat ik zeg, maar zo bedoel ik het niet hoor.:)

Je kent niet toevallig iemand die graag een computer wil hebben maar er eigenlijk geen kan kopen.
Geef hem dan daar aan, maak je ook nog iemand gelukkig.

Dit systeem zal echt niet meer dan € 25 opleveren.

Voor € 600 heb je bij kruidvat al een zeer zwaar systeem compleet met alles erop en dr aan.

pc

nooit weg doen dat ding. Gewoon in een netwerkje hangen en gebruiken als backup of een of ander leuk ding erop zetten. Ik heb ook zo'n pc-tje staan en daarop Lantelefoon gezet. Als bij mij de telefoon gaat zie op alle pc's wie er belt..leuk en makkelijk.......:)

Lantelefoon

Bruno, dat Lantelefoon waar is dat de downloaden ?

En is daar nummerherkenning voor nodig ?

Alvast dank
Frans

Re: pc

Geplaatst door bruno-01
nooit weg doen dat ding. Gewoon in een netwerkje hangen en gebruiken als backup of een of ander leuk ding erop zetten. Ik heb ook zo'n pc-tje staan en daarop Lantelefoon gezet. Als bij mij de telefoon gaat zie op alle pc's wie er belt..leuk en makkelijk.......:)

er staan al 8 pc in mijn netwerkje wordt zo druk :)

Op '2de hands sites' kom je deze systemen tegen voor € 25 tot € 150, de waarheid zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen, zeker omdat er ook officiele software/lincenties bij zitten (moet wel bij bedacht worden dat er geen updates meer worden uitgebracht voor win98)

Een 2de hands zip drive zal hooguit € 30 op moeten brengen als er tenminste ook nog, op z'n minst, één Zip-disk bij zit. De nieuw prijs voor de USB versie is € 75.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan