Wat is het nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Berichten
148
Waarom hapert gta fel?er zijn er die zeggen dat het aan men 3-Dkaart ligt,er zijn er die zeggen dat ik een update moet downen.
Wat is het nu?(het een alladin)
 
Je moet zowiezo updaten tot versie1.1. Voor het wazige beeld is er een patch te downloaden bij microsoft of als je WinXpSP1 hebt zit ie hieral in.
 
Wat is je video kaart dan. merk type en geheugen ?
 
Geplaatst door @temptation
Je moet zowiezo updaten tot versie1.1. Voor het wazige beeld is er een patch te downloaden bij microsoft of als je WinXpSP1 hebt zit ie hieral in.
heb die gedownd maar wanneer k die wil installeeren zegt die:"invalid directory" of "the program cannot update the installed version of gta because of the flowwing reason: c:games/gta3/gta3.exe:unknown version.

Wie kan me helpen?
 
Geplaatst door mc_shrimpie

Nvidia alladin.16 of 32 mb

Dan ligt het idd aan je videokaart.
Bij mij draaid GTA3 maar minimaal met Gforce3-Ti200 op 256MB SD133MHz. Upgraden dus.:(
 
van.

Van kazaa.Zo niet denk ik dat je je de patch verkeerd heb gezet.Andere map zetten.
 
<s>Gta3 uninstallen, installeren, patch en als laatste de crack als je een illegale versie hebt.</s> fout antwoord -- KwarK
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja waarom ??
de ene vraag was het haperen van het spel en daaruit kwam de vraag waarom de patch niet wou installeren en daar reageerde ik op en bij mij werkte het wel op die manier.
 
zo doen.

Zo heb ik et ook wel eens gedaan.Want heel af entoe als je de patch er al opzet.Krijg je een fout melding,dus moet je het eerst uninstalleren.En opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan